4
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی خبر داد:

ثبت بیش از ۴۸ هزار اشتغال جدید در سامانه رصد

  • کد خبر : 5670
  • ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۸
ثبت بیش از ۴۸ هزار اشتغال جدید در سامانه رصد
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی با ثبت حدود ۴۸ هزار اشتغال جدید در سامانه رصد اشتغال وزارت تعاون رتبه سوم کشور را به خود اختصاص داده است.

به گزارش پایگاه خبری شرق‌نگار، محمد امین بابایی مدیر کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: آموزش قوانین کار، آموزش همگانی تشکیل تعاونی‌ها و معرفی سرفصل‌های تسهیلات از جمله عناوین این برنامه‌هاست.

وی افزود: هم اینک در استان ۸۸ هزار و ۷۸۸ کارگاه تحت پوشش تأمین اجتماعی هستند و تعداد کل بیمه شدگان کارگری نیز ۹۶۱ هزار و ۵۷ نفر است.

بابایی با اشاره به هفته کارآفرینی ادامه داد: ۱۱۱ برنامه مختلف در هفته کارآفرینی خراسان رضوی برگزار می‌شود که ۷۴ برنامه حضوری، ۳۵ برنامه مجازی و ۲ برنامه نیز به صورت حضوری و مجازی برگزار خواهد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی، گفت: نرخ جمعیت ۱۵ سال و بالاتر استان چهار میلیون و ۸۸۹ هزار نفر است که از این تعداد دو میلیون نفر شاغل و ۱۳۲ هزار نفر نیز بیکار هستند.

وی افزود: هم اینک ۹۴ مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی در استان فعال است که از این تعداد ۱۳ مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی و پنج مرکز شتاب دهنده امسال مجوز فعالیت گرفته اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی همچنین، گفت: نرخ بیکاری امسال نسبت به سال گذشته سه دهم درصد کاهش یافته است و خراسان رضوی با ثبت حدود ۴۸ هزار اشتغال جدید در سامانه رصد اشتغال وزارت تعاون هم اینک رتبه سوم کشور را به خود اختصاص داده است.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=5670

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.