3
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد:

اختصاص ١٠٠ میلیارد تومان برای تکمیل سالن تئاتر شهر

  • کد خبر : 5621
  • ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۳
اختصاص ١٠٠ میلیارد تومان برای تکمیل سالن تئاتر شهر
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد از اختصاص بودجه ١٠٠ میلیارد تومانی برای تکمیل سالن تئاتر شهر مشهد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شرق‌نگار، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد در نشست خبری با اصحاب رسانه، با بیان اینکه پنج میلیارد تومان کمک به مساجد در بخش تعمیر و بهسازی در اختیار سازمان است، گفت: تاکنون ٢٢۴ مسجد در این خصوص درخواست خود را ارائه داده‌اند.

وی گفت: مبلغ ۲۶ میلیارد تومان برای اجرای پروژه‌های زودبازده در ساخت مساجد حاشیه شهر اختصاص یافته که هزینه‌کرد آن در اختیار شورای شهر است.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد با بیان این نکته که تاکنون سه کتاب برای نیاز روشندلان به چاپ رسیده، یادآور شد: انتشار کتاب‌های روشندلان دشواری‌های خاص خود را در ابعاد مختلف نیز خواهد داشت.

وی افزود: در جشنواره استقبال از بهار رویکرد تعاملی دنبال می‌شود. سال گذشته نقدهایی در این موضوع وارد بود اما از این تجربیات برای برگزاری بهتر جشنواره در سال ١۴٠٢ استفاده نیز خواهد شد.

وی با اشاره به اختصاص ١٠٠ میلیارد تومان برای تکمیل سالن تئاتر شهر در سال جاری، تاکید کرد: حوزه فرهنگی حوزه دیربازدهی است، خیلی از توقعات شهروندی از این معاونت خارج از وظایف قانونی است.

باغگلی همچنین یادآور شد: یک سوم از جمعیت سه‌و‌نیم میلیون نفری کلانشهر مشهد در مناطق حاشیه شهر سکونت دارند و طبق آمار حدود ۹ هزار معتاد متجاهر در خراسان رضوی وجود دارد.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=5621

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.