9

تقدیر از کانون‌های برتر بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی

  • کد خبر : 3883
  • ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۵
تقدیر از کانون‌های برتر بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی
مراسم بزرگداشت روز بسیج جامعه پزشکی و تجلیل از جهادگران حوزه سلامت خراسان رضوی در مشهد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری شرق‌نگار، دکتر مسلم چشمی، رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور عنوان گفت: بسیجیان در هرکجا که نیاز بوده حضوری پررنگ داشته و یک نمونه موفق آن در ایام بحران کرونا به‌خوبی دیده شده است.

دکتر چشمی افزود: ما می‌توانیم با اتحاد و همدلی بر کرونا غلبه کنیم و همانگونه که نام ایران عزیز در واکسیناسیون کرونا خوش درخشیده، ان‌شاالله در ریشه‌کنی این ویروس منحوس هم خواهد درخشید.

در ادامه جلسه، دکتر محمدعلی کیانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به همکاری بسیج جامعه پزشکی در جلوگیری از همه‌گیری بیماری کرونا، اظهار داشت: از تلاش‌های بسیج اساتید استان قدردانی می‌کنیم و حمایت خود را این عزیزان اعلام می‌داریم.

وی گفت: در روزهای فعلی که شاهد جنگ میان روسیه و اوکراین در اروپای شرقی هستیم یاد حضور قهرمانانه فعالان عرصه پزشکی در ایام جنگ تحمیلی می‌اُفتیم که به مردم آسیب‌دیده و رزمندگان مجروح امدادرسانی کردند.

در ادامه جلسه، سردار غیاثی فرمانده سپاه امام‌رضا با ابراز امیدواری در انجام هرچه بهتر وظیفه بسیج جامعه پزشکی در بحث کرونا، افزود: بسیج جامعه پزشکی وظیفه اصلی خود که همانا خمدمت‌رسانی به اقشار نیازمند و رسیدگی به مناطق محروم است را به خوبی انجام داده و تلاش ما نیز این است که بتوانیم وظیفه خود را در خدمت‌رسانی به تلاش‌گران عرصه پزشکی و درمان، به خوبی انجام دهیم.

وی افزود: جامعه پزشکی و پرستاری با مدیریت بسیارخوب متولیان حوزه سلامت شاهد بهترین عملکرد در ایران اسلامی در میان تمامی کشورهای جهان هم در بحث واکسیناسیون و هم در بحث درمان بودیم.

در انتهای این مراسم از زحمات کانون‌های برتر بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی تقدیر شد.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=3883

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.