16
به منظور انجام همکاری‌های مشترک منعقد شد:

تفاهم‌نامه سازمان همیاری و شهرداری تربت‌ جام در حوزه سرمایه‌گذاری

  • کد خبر : 1175
  • ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶
تفاهم‌نامه سازمان همیاری و شهرداری تربت‌ جام در حوزه سرمایه‌گذاری
با حضور مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی و شهرداری تربت‌جام تفاهم نامه‌ای در جهت همکاری‌های مشترک در حوزه طرح‌های مشارکتی و سرمایه‌گذاری منعقد شد.

به گزارش پایگاه خبری شرق‌نگار، در جلسه ای با حضور میثم کرمانی مدیرعامل و علی طهرانی مدیر هماهنگی امور شهرداری‌های استان سازمان همیاری و همچنین عباس محرمی شهردار و معصومی مدیر سرمایه‌گذاری شهرداری تربت‌جام، تفاهم نامه‌ی همکاری بین این دو نهاد به امضا رسید.
این تفاهم‌نامه در جهت انجام همکاری‌های مشترک در حوزه اجرای طرح‌های مشارکتی و سرمایه‌گذاری و بهره مندی شهرداری تربت‌جام از ظرفیت‌های سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی برای کمک به عملیاتی کردن پروژه‌های شهری و زیرساختی این شهر منعقد شد.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی با آرزوی موفقیت برای شهردار جدید شهر تربت‌جام گفت: مسیری که در شهرداری این شهر مرزی آغاز شده در حوزه زیربنایی است و امیدواریم در انتهای این راه شاهد کسب نتایج درخشان در حوزه مدیریت شهری و آبادانی و رونق اقتصادی بیش از پیش تربت‌جام باشیم.
میثم کرمانی ضمن استقبال از بسته‌های سرمایه‌گذاری و اعلام آمادگی در جهت همکاری با شهرداری تربت‌جام، گفت: معتقدیم در بازتولید سرمایه‌گذاری پس از اجرای صحیح فازهای اولیه باید از خودگذشتگی نشان دهیم تا نتایج مطلوب را پس از گذشت مدت زمان لازم برای سودآوری هر طرح شاهد باشیم از این رو با این استراتژی وارد سازما همیاری شده‌ایم و از اقدامات شهرداری تربت‌جام که حاکی از یک مدیریت دانش‌بنیان است تشکر و استقبال می‌کنیم.
شهردار تربت‌جام نیز افزود: ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بسیاری در سازمان همیاری وجود دارد که می‌تواند در حوزه های مختلف به یاری شهرداری‌ها بیاید و نقش موثری در پیش‌برد برنامه‌ها و فعالیت‌های حوزه مدیریت شهری هر شهر داشته باشد.
عباس محرمی با اشاره به تدوین یک سری طرح‌ها و بسته‌های سرمایه‌گذاری با استفاده از ظرفیت‌های تخصصی و بررسی‌های بعمل آمده توسط مشاور در این حوزه، افزود: این طرح‌ها با توجه به مزایای و قابلیت‌های این منطقه طی مطالعات زیربنایی صورت گرفته آماده شده‌اند.
وی با تاکید بر نقش سازمان همیاری به عنوان حامی و پشتیبان حوزه مدیریت شهری در شناسایی و عملیاتی کردن بسته‌های مشارکتی و سرمایه‌گذاری این شهر ادامه داد: امیدواریم در آغاز راه بتوانیم از توان و همکاری‌های سازمان همیاری در اجرای طرح ایجاد مجتمع تجاری خدماتی در محل ساختمان قدیمی شهرداری و یا ایجاد بازارچه عرضه محصولات متقابل استانها استفاده کنیم.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=1175

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.