11
مشاور مدیرکل بنیاد خراسان رضوی:

تعامل دو سویه بین ایثارگران و مدیران بنیاد وجود دارد

  • کد خبر : 3498
  • ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۹
تعامل دو سویه بین ایثارگران و مدیران بنیاد وجود دارد
مشاور مدیرکل بنیاد خراسان رضوی گفت: مشکلات خانواده های شهدا و ایثارگران باید به صورت بومی در شهرستان مربوطه برطرف شود.

به گزارش پایگاه خبری شرق‌نگار، جعفر حنایی در همایش مشترک شورای معاونین بنیاد استان و روسای بنیاد شهرستان‌های خراسان رضوی که دوشنبه ۲۹ آذر در مشهد مقدس برگزار شد، ضمن ادای احترام به مقام شهدا گفت: در راستای خدمت به ایثارگران دومین همایش در سال جاری با هدف شناسایی و پیگیری مشکلات خانواده شهدا، جانبازان وآزادگان در حال برگزاری است.
مشاور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی افزود: برخی از مشکلاتی که توسط بنیاد خراسان رضوی شناسایی و به بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور انتقال و موجب شده برخی از دستورالعمل‌ها  اصلاح شود.
وی  در این خصوص تصریح کرد: برگزاری سه دور سفرهای شهرستانی همراه با تشکیل شواری هماهنگی امور ایثارگران در کشور الگویی برای سایر استان‌ها شده است.
حنایی به اهداف برگزاری این همایش اشاره کرد و گفت: این همایش در دو روز متوالی همراه با چهار کارگروه ویژه معاونت توسعه، تعاون، بهداشت و درمان و فرهنگی برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: در هر کارگروه روسای شهرستان‌ها اهم مشکلات بومی شهرستان و مشکلات زیر ساختی را مطرح می‌کنند.
مشاور مدیرکل بنیاد خراسان رضوی تاکید کرد: مشکلات معیشتی، درمانی و اشتغال از مهمترین مباحث مطرح شده است، که برخی از مشکلات جامعه ایثارگری مربوط به عدم اجرای قوانین جامع خدمات رسانی به ایثارگران در سایر ادارات است.
وی تصریح کرد: در پایان این گرده‌مایی وضعیت عملکرد بنیاد شهرستان توسط معاونین بررسی و راهکارهای لازم و برنامه‌های اجرایی تا پایان سال به روسای شهرستان‌ها اعلام و مصوبات در این کارگروه‌ها به اداره بررسی عملکرد استان، ارسال و پس از آن نحوی اجرای مصوبات پیگیری خواهد شد.
گفتنی است؛ سند هویت انقلابی مردم خراسان رضوی، پرونده ۱۷ هزار و ۳۲۱ شهید، ۵۰ هزار و  ۳۹۵ جانباز و سه هزار و ۳۹۲ آزاده است که به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزت بخشیدند.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=3498

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.