12

بیست‌و‌یکمین نمایشگاه صنایع غذایی و نهمین نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی در مشهد آغاز به کار کرد

  • کد خبر : 3318
  • ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲
بیست‌و‌یکمین نمایشگاه صنایع غذایی و نهمین نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی در مشهد آغاز به کار کرد
بیست و یکمین نمایشگاه تخصصی صنایع غذایی و نهمین نمایشگاه چاپ و بسته بندی امروز عصر با حضور سفیر اندونزی در ایران، معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و تنی چند از مدیران شهری و استانی در مشهد آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری شرق‌نگار، این دو نمایشگاه از ۲۶ الی ۲۹ آبان ماه در محل نمایشگاه بین المللی مشهد دایر و پذیرای بازدید کنندگان است.
این ۲ نمایشگاه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، در فضایی بالغ بر ۱۰ هزار مترمربع و با حضور ۱۲۰ شرکت و واحد تولیدی داخلی و خارجی طی ۴ روز برگزار می شود.

در این نمایشگاه، شرکت های توانمندی در زمینه تولید انواع مواد غذایی نظیر عسل، زعفران، سبزیجات خشک، غذاهای نیمه آماده، برنج، چای، عرقیات، برنج و خشکبار، ماشین آلات پخت نان و کیک و کلوچه، ظروف بسته بندی، دستگاه های جت پرینتر، دستگاه های تصفیه آب، چاپ و لفاف، برودتی و سرمایشی حضور دارند.

بر اساس این گزارش، این نمایشگاه ها در راستای سیاست امنیت غذایی و اقتصاد مقامتی و به منظور معرفی توانمندی‌ها و پیشرفت‌های شرکت‌های فعال در این صنایع و رونمایی از آخرین دستاوردهای تکنولوژی و علمی این بخش در حال برگزاری هستند.

با توجه به اینکه این نمایشگاه ها سال گذشته به دلیل شیوع کرونا برگزار نشده اند، انتظار استقبال گسترده ای از جانب شرکت های فعال در این زمینه وجود دارد.
علاقمندان جهت کسب بیشتر می توانند به وب سایت www.ifoodexpo.com مراجعه و یا با شماره های ۳۱۵۱۹ – ۰۵۱ ستاد برگزاری نمایشگاه تماس بگیرند.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=3318

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.