10

برگزاری بزرگترین انتخابات تمام مکانیزه کشور در مشهد

  • کد خبر : 1732
  • ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۶
برگزاری بزرگترین انتخابات تمام مکانیزه کشور در مشهد
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان رضوی گفت برنامه‌ جامعی در رابطه با توسعه دولت الکترونیک تحت عنوان نقشه راه توسعه دولت الکترونیک توسط سازمان اداری استخدامی و معاونت توسعه مدیریت وقت ریاست جهموری تدوین و ابلاغ شده است.

به گزارش پایگاه خبری شرق‌نگار، کوکب موسوی هدف این معاونت را توسعه دولت الکترونیک خوانده و دولت الکترونیک را اطلاع‌رسانی، خدمت‌رسانی به‌موقع، دقیق، کارا و در ۲۴ ساعت شبانه‌روز و در هفت روز هفته و در تمامی ایام سال تعریف کرد.

وی افزود: بحث راه‌اندازی سامانه ها را داشته‌ایم و ۱۷ سامانه در قالب شبکه دولت راه‌اندازی شده است.

وی در رابطه با سامانه‌های ارتباط دولت و مردم گفت: از جمله این سامانه‌ها می‌توان به سامانه حسابداری دهیاری‌ها، سامانه بهداد بانک مرکزی، سامانه اوراق بهاردار و غیره اشاره کرد.

وی ادامه  داد: سعی ما برگزاری جلسه‌ و نشست‌ها به‌ضورت الکترونیکی بوده و تمام تلاش خود را در این زمینه انجام خواهیم داد.

وی همچنین از برگزاری انتخابات تمام مکانیزه در استان خراسان خبر داده و افزود: فراهم‌سازی بسترهای این کار از مدت‌های قبل شروع شده و آمادگی کامل در این زمینه وجود خواهد داشت.

در ادامه  حمیدرضا روح‌بخش، مدیر فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی و شبکه دولت استانداری خراسان رضوی نیز گفت: شبکه دولت شبکه ای اختصاصی و دولتی‌ بوده و در حدود ۴۳۹۲ کاربر شبکه دولت همچنین ۱۷ سیستم نیز فعال می‌باشند.

وی گفت: از مهمترین این سامانه‌ها می‌توان به سامنه سماد که مردم از طریق این پورتال با دولت در ارتباط بوده و همچنین سامانه سیماد اشاره کرد که در بستر سیماد ماهیانه ۲۵۰ هزار نامه مکاتبه می‌شود.

وی  ادامه داد:  APN  ( شبکه اختصاصی اینترنت) شهرداری ها را نیز خواهیم داشت که کاربران می‌توانند به‌صوت اختصاصی به تبادل داده پردازند.

روح‌بخش گفت: برخی اقدامات ما نیز درون سازمانی بوده که از جمله آن حوزه اسناداری، حوزه توسعه مدیریت و منابع ،معاونت هماهنگی امور اقتصادی  و غیره را نام برد.

وی گفت: از اقدامات دیگر ما، الکترونیکی شدن  قراردادها، ثبت شکایات سیستمی، توسعه پهنای باند و ۶ برابر شدن آن است.

بحث هوشمندسازی شرکت های خصوصی و هوشمندسازی سلامت از مباحث دیگری بود که در این جلسه مطرح شد.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=1732

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.