11
در هفدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران اتفاق افتاد:

جایزه بهترین روابط عمومی به ایران خودرو خراسان رسید

  • کد خبر : 1402
  • ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴
جایزه بهترین روابط عمومی به ایران خودرو خراسان رسید
واحد ارتباطات و امور بین الملل شرکت ایران خودرو خراسان "برگزیده بهترین روابط عمومی ایران" در هفدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران و هجدهمین برنامه جایزه صنعت روابط عمومی ایران در سال ۱۳۹۹ شد.

به گزارش پایگاه خبری شرق‌نگار، هفدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران و هجدهمین برنامه جایزه صنعت روابط عمومی ایران با محوریت مسوولیت پذیری اجتماعی و کرونا ، ۱۲ اسفند ماه سال جاری (۱۳۹۹) در تهران، سالن همایش های مدیریت صنعتی ایران برگزار شد.

این کنفرانس توسط موسسه کارگزار روابط عمومی و با مشارکت انجمن مدیران بین المللی روابط عمومی، انجمن متخصصان روابط عمومی، انجمن کارگزاران مسلمان روابط عمومی و دانشگاه ها و مراکز علمی داخلی و خارجی برگزار و پس از سخنرانی اساتید مجرب داخلی و بین المللی حوزه روابط عمومی برگزیدگان بخش‌های مختلف معرفی و جایزه برگزیده بهترین روابط عمومی به شرکت ایران خودرو خراسان اهدا شد.
مهندس زاهدی فرد مدیرعامل شرکت ایران خودرو خراسان ضمن تبریک کسب این موفقیت به گروه صنعتی ایران خودرو و کارکنان واحد ارتباطات و امور بین الملل ایران خودرو خراسان هدف از حضور در این رویدادها را فراتر از کسب مقام و جایزه دانست و افزود : ما باید با اشتراک گذاری اینگونه دستاوردها و رویدادها، از تجربیات و نظر همدیگر بهره‌مند شویم تا با ایجاد بهره‌وری و صرف کمترین هزینه نتایج درخشانی حاصل شود.
ایشان با اشاره به نقش و اهمیت روابط عمومی ها در جامعه گفت: وقتی رویدادی به وقوع می پیوندد این وظیفه روابط عمومی است که به جوانب مختلف موضوع بپردازد روابط عمومی باید با نگاه خلاقانه ای که دارد وجوه خاصی از موضوع را که از دید مخاطب پنهان می ماند، عیان سازد و از آن در جهت اهداف و مصالح سازمان و جامعه استفاده نماید.

روابط عمومی ایران خودرو خراسان

وی هوشمندی روابط عمومی را درک درست و همراه شدن با مخاطب دانست و تصریح کرد: روابط عمومی ها با توجه به رسالت وجودیشان باید از بطن جامعه آگاه باشند تا بتوانند در بین مخاطبان همبستگی و وحدت ایجاد نمایند ایجاد این همبستگی نشان از ایفای درست نقش روابط عمومی دارد که در نتیجه باعث پیشرفت و ترقی می شود.

وی گفت: بی‌شک کسب این موفقیت وظیفه ما را در حوزه روابط عمومی سنگین ترکرده و برای حفظ و ارتقای این دستاورد در حوزه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل ایران خودرو خراسان باید تلاش مضاعف نماییم.

دکتر رامین آرمات مدیر واحد ارتباطات و امور بین الملل ایران خودرو خراسان نیز با اشاره به کسب این عنوان گفت : در این کنفرانس مجموعه های اقتصادی و صنعتی بزرگ کشور حضور داشتند و ارزیابی ها، بیشتر بر جنبه های علمی و تخصصی فعالیت‌ها و اقدامات هر مجموعه متمرکز شده بود که عملکرد واحد ارتباطات شرکت ایران خودرو خراسان در جهت ارتقاء نگرش‌های ارتباطی در قالب “گفتمان‌سازی” با محوریت کرونا در طرح “حافظان سلامت” و برجسته سازی موضوع با بهره گیری از فضای مجازی در درون سازمان و خانواده های همکاران و مخاطبان منجر به کسب این عنوان گردید.

وی این دستاورد را در راستای تلاش‌های این واحد برای دستیابی و استقرار “روابط عمومی هوشمند” و استراتژیک محور دانست و بیان داشت ارتباطات و امور بین الملل ایران خودرو خراسان برای اولین بار و به عنوان تنها روابط عمومی خودروسازی ، خود را در معرض چنین ارزیابی آن هم در سطح ملی و در یک رویداد بین‌المللی قرار داد.
دکتر آرمات در پایان دستیابی به رتبه، در میان بیش از ۵۰ مجموعه بزرگ اقتصادی کشور را حاصل نگاه تخصصی به روابط عمومی و حرکت بر پایه یک هدف مشترک در سایه همکاری و خرد جمعی دانست و اظهار داشت مهندس بیژن زاهدی فرد مدیرعامل شرکت ایران خودرو خراسان با ارائه نقطه نظرات ارزشمند خود و حمایتهای مدبرانه بزرگترین نقش را در این مسیر داشتند و در ابتدا این افتخار را تقدیم ایشان و بعد به یکایک کارکنان به ویژه همکارانم در واحد ارتباطات و امور بین الملل می‌نمایم.
وی در پایان اظهار امیدواری کرد: واحد ارتباطات و امور بین الملل ایران خودرو خراسان در سال آینده نیز در این رویداد بین المللی ممتاز شرکت خواهد نمود تا به یاری خداوند شاهد موفقیت بیشتر عرصه ارتباطات شرکت ایران خودرو خراسان باشیم.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=1402

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.