4

برگزاری مسابقات دوچرخه‌سواری کشوری جام قصر مهرگان

  • کد خبر : 4921
  • ۱۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۶
برگزاری مسابقات دوچرخه‌سواری کشوری جام قصر مهرگان
سرپرست هيئت دوچرخه‌سواری خراسان رضوی گفت : به مناسبت روز ۱۷ شهریور و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای شامخ این روز ، مسابقه دوچرخه‌سواری با حمایت مجتمع قصر مهرگان و با حضور رکابزنان کشور برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری شرق‌نگار، مجید طهوریان‌عسکری سرپرست هیئت استان گفت : روز پنج‌شنبه مسابقات دوچرخه‌سواری جایزه بزرگ کشوری جام قصر مهرگان با حضور رکابزنانی از استان‌های مختلف کشور در شهر شاندیز برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این مسابقات ۱۰۰ دوچرخه‌سوار از استان های کشور شرکت کرده بودند،افزود : این مسابقات در ۲ رده سنی جوانان و بزرگسالان و در ۲ کلاس کورسی و کوهستان برگزار شد و دوچرخه سواران مسیر این مسابقه را از خیابان ۱۷ شهریور تا بلوار امام رضا (ع) شهر شاندیز در مقابل مجتمع قصر مهرگان رکاب زدند.

سید مجتبی جاودانی سرپرست هیئت دوچرخه سواری مشهد در خصوص برگزیدگان این مسابقه گفت : در رده سنی بزرگسالان در رشته کورسی آقایان مجید حسین زاده و بهزاد ابراهیمی از باشگاه شهربهشت و امیرحسین محمدی از تیم تولیکارودی اول تا سوم شدند و در بخش جوانان کورسی نیز آقای سپهر نظافتی از تیم همرکابان اول و آقایان صادق معصومی نژاد و محمدحسین قربانی از باشگاه شهربهشت دوم و سوم شدند.

محمود ناصری دبیر هیئت دوچرخه سواری هم با اشاره به حضور پررنگ رکابزنان در بخش کوهستان گفت : در این بخش در رده سنی بزرگسالان آقای بهنام چیتگر از تیم هونامیک اول و حامد حسن پور و سعید حسین پور از باشگاه شهربهشت به مقام دوم و سوم دست یافتند.

ناصری افزود: در بخش جوانان کوهستان هم محمدحسین سیامک از باشگاه شهربهشت اول شد، شهریار زرین فرد از تیم همرکابان دوم و حامد جعفری از باشگاه شهربهشت به مقام سوم دست یافت.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=4921

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.