4

آغاز برگزاری رویدادهای مجازی در مرکز نوآوری نیتک

  • کد خبر : 1812
  • ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۴
آغاز برگزاری رویدادهای مجازی در مرکز نوآوری نیتک
پخش رویدادهای مجازی در استودیوی مرکز نوآوری نیتک آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز نوآوری محتوای دیجیتال نیتک، با راه اندازی سامانه رویدادآنلاین نیتک در بزرگ‌ترین استودیو تصویری شرق کشور امکان پخش زنده رویدادهای مجازی در بسترهای مختلف اینترنتی با امکانات تخصصی صدا و تصویر و بالاترین کیفیت پخش زنده اینترنتی فراهم شد.
حمیدرضا بحرینی مدیر مرکز نوآوری محتوای دیجیتال نیتک در اینباره گفت: با شیوع ویروس کرونا یکی از روش‌های نوین برگزاری مراسم، جشنواره ها و نشست‌های تخصصی، برگزاری آن در قالب رویدادهای آنلاین است.
وی ادامه داد: در کشور ما اکثر رویدادها به صورت حضوری برگزار می‌شوند و همین حضوری بودن مانع بزرگی برای برگزاری رویداد در این ایام است و بستر سامانه رویدادآنلاین نیتک می تواند کمک موثری برای استفاده از این فرصت باشد.
بحرینی استفاده از جمع آوری داده برای شناخت هرچه بیشتر مخاطبان و در نتیجه بهبود و گسترش رویداد را از امکانات این سامانه خواند و گفت: هنگامی که افراد آنلاین هستند، فهمیدن اینکه چه کسی به چه چیزی علاقه بیشتری نشان می‌دهد بسیار ساده تر است. تمام اطلاعات مربوط به شرکت کنندگان، این امکان را فراهم می آورد تا با استفاده از داده‌ها رویدادی باب میل مخاطبان خود برگزار کنید.
وی بستر پخش رویدادهای آنلاین نیتک را شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام، یوتیوپ و آپارات و همچنین سایتهای اینترنتی معتبر خواند.
این استودیو مجهز به اتاق فرمان، تجهیزات صدابرداری، نورپردازی، شبکه اینترنتی و.. برای ضبط و تولید انواع رویدادهای تصویری است
مدیر مرکز نوآوری محتوای دیجیتال نیتک از تجهیز استودیوی نیتک به ویدئووال و دکورهای مناسب و تجهیزات لازم برای نورپردازی و تصویربرداری را از امکاناتی خواند که در ارتقای کیفی رویدادهای آنلاین می تواند مثمر ثمر باشد.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=1812

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.