11

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری کانون فرهنگی تبلیغی بیت‌المهدی (عج) و پارک علم و فناوری خراسان

  • کد خبر : 3944
  • ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۸
انعقاد تفاهم‌نامه همکاری کانون فرهنگی تبلیغی بیت‌المهدی (عج) و پارک علم و فناوری خراسان
مراسم انعقاد تفاهم‌نامه همکاری کانون فرهنگی تبلیغی بیت‌المهدی (عج) و پارک علم و فناوری خراسان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری شرق‌نگار، مراسم اختتامیه رویداد کارآفرینی خلاق، امضای تفاهم‌نامه همکاری و افتتاح مرکز حمایت از فعالیت‌های نوآورانه موسسه بیت‌المهدی (عج) با حضور چمعی از مسئولین استانی و کشوری برگزار شد.

این رویداد در محورهای مختلف و شامل ۱۳ تیم بود که هر یک به ارائه فعالیت‌ها و شرح وظایف خود پرداخته که تحت داوری نرگس خنده‌رو، رئیس اداره توسعه مراکز فناوری و ارتباط با دانشگاه پارک علم و فناوری خراسان، مهندس فهیمه حسامی، معاون پردیس ICT پارک علم و فناوری خراسان و هادی زواشکیانی، مدیر شتابدهنده هاوش قرار گرفتند.

دکتر رضا قنبری، رئیس پارک علم و فناوری خراسان در ابتدای جلسه گفت: با توجه به وجود  استعدادهای خوبی که در این مجموعه وجود دارد، دفتر حمایت از فعالیت‌های فناورانه و نوآورانه را در این موسسه تاسیس می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه نیرویی را از پارک در اینجا مستقر نخواهیم کرد، افزود: برخی از سرویس‌های پارک در اینجا ارائه خواهد شد که یکی از این سرویس‌ها، ایجاد بستر فعالیت افراد و اتصال آن به مدل‌های کسب‌وکار خواهد بود و همچنین در این حوزه‌ها استانداردهای خود را حفظ کرده و برای توانمند کردن تیم‌ها تلاش خواهیم کرد.

 

 

دکتر بهنام طالبی، سرپرست دفتر سیاستگذاری، برنامه ریزی و توسعه فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری هم به صورت مجازی در این مراسم حضور داشت، گفت: بسیاری از شرکت‌های بزرگ دنیا خیلی اوقات از محله‌های کم بضاعت شهرهای بزرگ شروع کردند. لذا این فعالیت و فرهنگ‌سازی می‌تواند زمینه‌ساز کارهای بزرگی باشد.

عضو شورای شهر مشهد نیز در ادامه، گفت: می‌توان به آینده شهر مشهد و کشورمان با داشتن این مجموعه‌ها امیدوار بود و شهرداری و مجموعه شهری با تمام توانی که دارند، در این راستا، کمک خواهند کرد.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=3944

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.