16
فرمانده انتظامي مشهد خبر داد:

اجرای مقتدرانه هشتمین طرح عملیاتی ثامن / رمزگشایی ۲۲۳ فقره سرقت در مشهد

  • کد خبر : 1078
  • ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۱
اجرای مقتدرانه هشتمین طرح عملیاتی ثامن / رمزگشایی ۲۲۳ فقره سرقت در مشهد
فرمانده انتظامی مشهد مقدس از اجرای مقتدرانه و ضربتی هشتمين طرح عملياتی ثامن در شهرستان با تاكيد در حاشيه شهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شرق‌نگار به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ عباس صارمی ساداتی در تشریح این خبر گفت: با بررسی صورت گرفته در گزارش‌های شهروندان به فوریت های پلیسی و مطالعات میدانی، هشتمین طرح عملیاتی ثامن با محوریت ارتقاء امنیت شهروندان در مناطق حاشیه‌ای شهر مشهد به مدت ۱۵ ساعت اجرا شد.

وی افزود: در اجرای ضربتی این طرح گسترده مناطق از قبل شناسایی شده با هماهنگی مقام قضایی پاکسازی و ۱۳۵ متهم پرونده های سرقت و دیگر جرایم دستگیر و با رمزگشایی ۲۲۳ فقره انواع سرقت ۱۳ دستگاه خودرو و ۱۳ دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز توقیف و به مالکان آن تحویل داده شد.
سرهنگ صارمی ساداتی خاطرنشان کرد: در اجرای این ماموریت همچنین ۳۴ پارک و بوستان محله نیز در مناطق حاشیه شهر پاکسازی و با دستگیری ۲۴ متهم به توزیع مواد افیونی ۷۶ کیلو و ۳۵۰ گرم انواع موادمخدر کشف شد.
فرمانده انتظامی مشهد در پایان با اشاره به تداوم طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی در شهر مشهد و به‌خصوص مناطق حاشیه‌ای این کلان شهر گفت: از شهروندان قانون مدار انتظار داریم ضمن توجه به توصیه های کنترلی و مراقبتی پلیس در پیشگیری از وقوع سرقت ها و دیگر جرایم در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند تا پیگیری لازم از سوی خادمان نظم و امنیت در پلیس مشهد به عمل آید.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=1078

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.