11

اعلام آمادگی بانک صادارات برای بازارگردانی سهام پدیده

  • کد خبر : 3197
  • ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸
اعلام آمادگی بانک صادارات برای بازارگردانی سهام پدیده
مدیرعامل بانک صادارات ایران گفت: این بانک آمادگی همکاری لازم در بازار سرمایه و بازارگردانی سهام پدیده را دارد و بر مساعدت و همکاری با گروه شرکت‌های پدیده در راه‌اندازی و تکمیل پروژه‌های پدیده در مشهد و کیش تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری شرق‌نگار،مهندس علی کریمی رییس هیات مدیره گروه شرکتهای پدیده در جلسه ی مشترک با مدیران عامل و مدیران ارشد بانک صادرات و پدیده و همچنین قاضی صفری نماینده دادستان مشهد، ضمن تقدیر از حمایت و همراهی ارزشمند همه ی دستگاهها به ویژه قوه قضاییه در رسیدگی به مسائل پدیده گفت: در طول سالهای اخیر علاوه بر صبوری و همراهی سهامداران پدیده، نقش قوه قضاییه و به ویژه نماینده محترم دادستان مشهد در رسیدگی و پیگیری مسائل پدیده بی بدیل است و امیدوارم تا حل تمامی مسائل و رسیدن به شان و جایگاه حقیقی این پروژه ملی این همراهی ارزشمند ادامه یابد.

دکتر حجت الله صیدی، مدیرعامل بانک صادرات نیز در ادامه از همراهی این بانک در امور سهام نیز سخن گفت.

بانک صادرات به عنوان یکی از سهامداران حقیقی و عمده ی گشان است؛ مدیرعامل بانک صادرات تاکید کرد: برای حمایت از سهام پدیده باید چند سهامدار عمده را وارد و نقدینگی سهام را برای سهامداران خردی که درخواست فروش دارند، فراهم آورد.

مدیرعامل بانک صادرات گفت: لازمه تامین منابع مالی گروه شرکت‌های پدیده طراحی و آماده سازی یک برنامه جامع و زمان‌بندی شده کسب و کار برای تمامی شرکت‌های زیر مجموعه پدیده است.

وی با اعلام اینکه تامین مالی باید نقشه راهی داشته باشد، افزود: مصوبه سران قوا هنوز اجرایی نشده و امیدواریم بتوانیم قدمی برداریم و با اخذ معافیت حد مجاز برای بانک و تخصیص خط اعتباری مصوبه سران قوا، اعتبارات مورد نیاز این مجموعه اقتصادی را فراهم آوریم.

مدیر عامل بانک صادرات در ادامه از تغییر ساختارهای مورد نیاز در بخشی از فعالیت‌های شرکت نیز یاد کرد و اظهار خرسندی کرد: پدیده با تغییراتی که در بخش‌های مختلف و برای استقلال شرکت‌های گردشگری، سلامت، خودروسازی، کشاورزی و سهام فراهم آورده است فرصت را برای تسهیل در امور فراهم نمود.

وی تاکید کرد: هرچقدر که شرکت‌های گروه پدیده مستقل‌تر می‌شود، ارائه تسهیلات به آن‌ها راحت‌تر شده و تجربه بازار سرمایه نیز نشان می‌دهد که ثبت شرکت‌های مختلفی از یک مجموعه که به صورت مستقل به بورس وارد می‌شود با توجه به شفافیت بیشتر دارایی‌ها می‌تواند تامین مالی بسیار شفاف و راحت‌تری را به همراه داشته باشد.

مدیرعامل بانک صادرات، آمادگی این بانک را برای همکاری در بازار سرمایه، سهام و بازارگردانی سهام پدیده اعلام کرد.

لازم به ذکر است که هم اکنون بانک صادرات ایران ۱۴٫۴۵ درصد از سهام شرکت توسعه گردشگری پدیده شاندیز (گشان) را در اختیار دارد.
علاوه بر این سهام این بانک با نام « وبصادر » در بازار سرمایه به صورت بر خط معامله می‌شود و ارزش بازاری در بازار دوم بورس بالغ بر ۳۲ هزار میلیارد تومان است.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=3197

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.