15
مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی:

آغاز واکسیناسیون خبرنگاران و عکاسان خراسان رضوی در برابر کرونا

  • کد خبر : 2353
  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳
آغاز واکسیناسیون خبرنگاران و عکاسان خراسان رضوی در برابر کرونا
مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی گفت: تزریق واکسن کرونا برای اصحاب رسانه خراسان رضوی از امروز اغاز شده است و تا انتهای هفته جاری همه خبرنگاران، عکاسان و اعضای خانه مطبوعات خراسان رضوی موفق به دریافت این واکسن خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری شرق نگار، مجتبی محمودی درباره واکسینه شدن خبرنگاران و اهالی رسانه خراسان رضوی در برابر کرونا گفت: تزریق واکسن کرونا برای اصحاب رسانه از عصر شنبه همزمان با سراسر کشور در خراسان رضوی نیز آغاز شده است و بر اساس تاریخ ارسال لیست ها از سوی رسانه های استان، این موضوع در حال انجام است.
وی افزود: شب گذشته حدود ۲۰۰نفر شامل خبرنگاران صداو سیمای خراسان رضوی و تعدادی از رسانه های دیگر استان این واکسن را دریافت کردند.
مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی ضمن تشکر از همکاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد در فرایند واکسیناسیون اصحاب رسانه در برابر کرونا افزود: در دو مرکز بهداری صدا و سیمای خراسان رضوی و درمانگاه هلال احمر تزریق این واکسن برای خبرنگاران و عکاسان استان انجام می شود و پیش بینی می شود تا انتهای هفته جاری همه خبرنگاران، عکاسان و اعضای خانه مطبوعات خراسان رضوی موفق به تزریق این واکسن شوند.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=2353

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.