5
مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد عنوان کرد:

مهمترین دغدغه ما توسعه آرامستان بهشت رضا خواهد بود

  • کد خبر : 6598
  • ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۵
مهمترین دغدغه ما توسعه آرامستان بهشت رضا خواهد بود
نشست خبری مدیریت آرامستان‌های خراسان رضوی و مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل ترافیک شهرداری مشهد با اصحاب رسانه برگزار شد.

به گزاش شرق‌نگار، علی‌آبادی، مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد در خصوص آمار متوفیان در بهشت‌رضای مشهد، افزود: ۴۰۰ هزار متوفی در بهشت رضا دفن شده‌اند که در ۱۰ درصد از آن‌ها در آرامستان‌های سطح شهر مشهد می‌باشند.

مهدی علی آبادی در خصوص تمهیدات مراسم چراغ برات نیز افزود: از یک ماه قبل برنامه‌ریزی‌ها انجام شده و تقسیم کار انجام گرفت. سه درب ورود و خروج به آرامستان بهشت‌رضا اضافه شده است. ساماندهی متکدیان و دستفروشان انجام گرفت. در هنگام ورود نقشه‌ای در اختیار قرار می‌گیرد که مسیر یابی بلوک ها در اپلیکیشن نشان خواهد داد. همچنین هلال احمر، اورژانس، آتش‌نشانی و ایستگاه فرهنگی در بهشت رضا مستقر خواهند بود.
وی در ادامه گفت: مهمترین دغدغه ما توسعه آرامستان بهشت رضا است. بستر توسعه ۲۳ هکتار آن آماده شده است و تنها آرامستان در کشور بوده که امکان توسعه و قابلیت دسترسی دارد. این باعث می‌شود تا سالیان متمادی آرامستان متمرکزی داشته باشیم.
علی سمیعی، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد نیز، گفت: در ایام نوروز و از ۱۳ تا ۱۵ شعبان مصادف با ایام چراغ برات، از ۱۵ پایانه در سطح شهر در ۱۵ مسیر ۴۰۰ دستگاه اتوبوس کار ایاب و ذهاب به مقاصد سه آرامستان بهشت‌رضا، بهشت رضوان و جوادالائمه را انجام می‌دهند. همچنین ۱۵ دستگاه ون در بهشت‌رضا به داخل بلوک‌ها سرویس‌دهی می‌نمایند.
وی همچنین گفت: امسال بعد از دو سال کرونایی، مراسمات از سر گرفته شد و این باعث تقاضاها و رفت‌وآمد بیشتر مردم شده است.
لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=6598

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.