13
در آستانه فرا رسیدن میلاد حضرت علی(ع)؛

کتابخانه مشارکتی سپاه امام رضا(ع) در مشهد افتتاح شد

  • کد خبر : 3773
  • ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۱
کتابخانه مشارکتی سپاه امام رضا(ع) در مشهد افتتاح شد
همزمان با فرا رسیدن میلاد حضرت علی (ع) آئین افتتاح کتابخانه مشارکتی سپاه امام رضا(ع) در مشهد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری شرق‌نگار، همزمان با فرا رسیدن میلاد حضرت علی (ع) آئین افتتاح کتابخانه مشارکتی سپاه امام رضا(ع) با حضور حجت الاسلام و المسلمین برهان باقری، رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی؛ حسین سلیمانی، فرمانده تیپ ۲۱ زرهی امام رضا(ع) و حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر سبزیان، مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی در مشهد برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر سبزیان، مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت علی(ع) و گرامیداشت مقام پدر، گفت: یکی از اهداف ما در مجموعه کتابخانه های عمومی خراسان رضوی در راستای منظومه فکری مقام معظم رهبری(مدظله العالی) رسیدن به ایران کتابخوان است. برای رسیدن به این مهم ابتدا باید افراد جامعه را کتابخوان کنیم، تا به واسطه آن خانواده کتابخوان، مردم کتابخوان و در نتیجه ایران کتابخوان را بسازیم.
وی با اشاره به شعار «ما گام دوم انقلاب را با کتاب برمی داریم»، اظهار داشت: احداث و افتتاح کتابخانه های عمومی می تواند نقش به سزایی در ترغیب و تشویق مردم برای مراجعه به کتابخانه ها و رفع نیازهای اطلاعاتی و دانش آنها داشته باشد. همانطور که مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) نیز فرموده اند ایران قدرتمند و توانمند نتیجه ایران کتابخوان است.

گفتنی است، کتابخانه مشارکتی سپاه امام رضا(ع) با مساحت ۱۰۰ مترمربع و بالغ بر ۵۰۰۰ نسخه کتاب در حسینیه ساختمان شهید برونسی سپاه امام رضا(ع) افتتاح شد. همچنین مراسم رونمایی و امضای پوستر برنامه نیز انجام شد.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=3773

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.