3

چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج

  • کد خبر : 5694
  • ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۲
چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج
مسئول فضای مجازی سپاه امام رضا (ع) از برگزاری چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شرق‌نگار، عبدالله امینی‌فر مسئول فضای مجازی سپاه امام رضا (ع) در نشست خبری چهارمین رویداد ملی «مرحله استانی» تولید محتوای دیجیتال بسیج، با اشاره به لزوم تولید محتوای استاندارد گفت: ما به دنبال رسیدن به تصویری منطقی و درست و ارائه آن به مردم جامعه هستیم.

وی در ادامه گفت: جنگ محتوا به‌وسیله اراده دو طرف برای تحمیل خواسته خود به طرف مقابل با استفاده از محتوا اتفاق خواهد افتاد، درواقع هر دوطرف درگیری سعی می‌کنند با استفاده از محتواسازی، طرف مقابل را اقناع کرده و وادار به پذیرش خواسته خودش کند.

وی افزود: در چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج حدود ۴۰ تیم توانمندی‌های خودشان را نشان خواهند داد که شامل ۱۴۰ نفر شرکت کننده  و در سه رشته بازی‌سازی، انیمشین و استاپ موشن رقابت خواهند کرد.

مسئول فضای مجازی سپاه امام رضا، بیان داشت: تیم‌های خوب داوری در این حوزه حضور داشته که از جمله داوران این دوره می‌توان به مهندس انجیدنی و مهندس جبلی اشاره کرد.

وی بیان کرد: ۲۲ تیم پویانمایی، ۸ تیم نرم‌افزار و اپلیکیشن و ۱۰ تیم بازی‌سازی شرکت خواهند کرد و به سه تیم برگزیده هر کدام مبلغ ۱۵ میلیون تومان جایزه تعلق خواهد گرفت.

وی با بیان این که در هر رشته یک تیم به مرحله ملی راه پیدا خواهند کرد، گفت: مجموعا ۱۰۰ تیم در سه رشته در رویداد تهران که از ۱۵ تا ۲۰ آذرماه برگزار می‌شود به رقابت خواهند پرداخت.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=5694

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.