10

برگزاری چهاردهمین دوره مسابقات قرآن مدهامتان در مشهد

  • کد خبر : 3057
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۱
برگزاری چهاردهمین دوره مسابقات قرآن مدهامتان در مشهد
نشست خبری چهاردهمین دوره مسابقات قر آنی مدهامتان باحضور اصحاب رسانه در شهر مشهد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری شرق‌نگار، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی گفت: چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان به میزبانی استان خراسان رضوی در شهر مشهد برگزار می‌شود.

محمد ابدالی تکلو با بیان اینکه افتتاحیه چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در تاریخ ۲۷ مهرماه در محل دارالقرآن حرم امام‌رضا علیه‌السلام بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه شهر مشهد میزبان ۸۷ نفر از برگزیدگان استان‌های ایران در رشته‌هایی که برگزیده شده‌اند می باشد و در مسابقات قرآن مدهامتان شرکت خواهند کرد.
به گفته ابدالی تکلو: در چهاردهمین دوره مسابقات تعداد ۱۲۷۲۰ نفر از اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور به رقابت پرداختند و در این دوره از مسابقات که مسابقات نهایی است و برگزیدگان کشوری مشخص می‌شود ۸۷ نفره برگزیده خواهند شد.
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی افزود: استان‌های خراسان رضوی، تهران، یزد، گیلان و اصفهان بیشترین برگزیده و شرکت کننده را در این مسابقات داشتند و در مرحله کشوری رشته‌های ترتیل، حفظ کل، قرائت تحقیق و اذان می‌باشد که میزبان افراد با سن ۱۶ تا ۳۲ سال در این مسابقات می‌باشیم.

در ادامه مدیر کل فرهنگی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: امسال سومین سالی است که استان خراسان رضوی میزبانی مرحله کشوری مسابقات قرآنی مدهامتان می‌باشد.

مجتبی میرزایی‌نسب با بیان اینکه داوران بین المللی و ملی داوری مسابقات قرآن مدهامتان را در طی سال‌های برگزاری بر عهده داشتند افزود: در بخش داوری برادران یاری گل از تهران در بخش تجوید، سید جواد سادات فاطمی در بخش وقف و ابتدا از استان خراسان رضوی، محمد صادق سادات زارعان در بخش حسن حفظ از آذربایجان شرقی، عباس هاشمی بخش لحن از استان بوشهر، حامد ولی‌زاده از استان آذربایجان غربی در بخش صوت داوری را بر عهده دارند و محمد مقومی بخش نظارت مسابقات برادران را بر عهده دارد و در بخش خواهران خطیب در بخش وقف و ابتدا از استان خراسان رضوی، هیبتیان در بخش صوت از استان اصفهان ، کوچکی داور بخش لحن از تهران شبانی قهرودی بخش حسن حفظ و الماسی در بخش تجوید داور بخش خواهران هستند و ناظر مسابقات موسوی نیا از استان خراسان رضوی در بخش خواهران می‌باشد

میرزایی نسب ادامه داد: در چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان آقایان در چهار رشته و خواهران در دو بخش در این مسابقات شرکت خواهند کرد.
لازم به ذکر است محل برگزاری چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله کشوری مدهامتان در ۴ سالن مجتمع آفتاب ولایت واقع در شهر مشهد خیابان آیت‌الله بهجت بین بهجت ۲۳ و ۲۵ می‌باشد و مراسم اختتامیه این مسابقات روز پنج‌شنبه ۲۹ مهرماه بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=3057

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.