2

پشتیبانی ۲۴ ساعته از مهمانان پرشین هتل

  • کد خبر : 4583
  • ۱۹ تیر ۱۴۰۱ - ۶:۴۳
پشتیبانی ۲۴ ساعته از مهمانان پرشین هتل
رئیس هیات مدیره پرشین هتل گفت: ما با قراردادن پشتیبانان ۲۴ ساخته از تمام مهمانانی که از ما خدمات دریافت کرده‌اند پشتیبانی خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری شرق‌نگار، نشست خبری آژانس مسافرتی سریع سیر خراسان در سالن جلسات این مجموعه برگزار شد.

احسان افضل‌زاده نائینی مدیرعامل این مجموعه در جمع خبرنگاران، گفت: آژانس مسافرتی سریع سیر خراسان با برند پرشین هتل از سال ۱۳۸۰ تاسیس شد و کار خود را آغاز کرد.

مدیرعامل پرشین هتل عنوان کرد: در نوروز ۱۴۰۱ آمار ۹۰ درصد اشغال در هتل‌های شهر مشهد را داشتیم و همچنین بیش از ۵ هزار خانواده را به‌صورت رزرو هتل، رزرو تور در سفرهای داخلی و خارجی خدمات دهی کردیم و مسافران بیش از ۹۰ درصد از خدمات مجموعه پرشین هتل رضایت داشتند.

وی گفت: کارکنان مجموعه پرشین هتل به زبان‌های انگلیسی، اردو، عربی، ترکی مسلط هستند و می‌توانند به مشتریان و گردشگران خدمات خوبی ارائه دهند.

وی افزود: بیشترین تمرکز مجموعه ما تهیه سفر اقتصادی همراه با قیمت مناسب برای گردشگران و زائرین گرامی است.
افضل‌زاده با تاکید بر اینکه تلاش ما معرفی مکان‌های زیبا به گردشگران است، افزود: مجموعه پرشین هتل مکان‌های گردشگری ناشناس و زیبایی را در ایران شناسایی کرده که با تولید محتوای حرفه‌ای سعی در معرفی آن‌ها به گردشگران است تا گردشگران بتوانند به این مکان‌های زیبا سفر کنند و از آنجا لذت ببرند.

مدیر عامل پرشین هتل در ادامه گفت: وب‌سایت پرشین هتل اولین بستر اینترنتی بوده که سیستم رزرو در بیش از ۵۸ شهر در سراسر کشور را پشتیبانی خواهد کرد.

افضل‌زاده نائینی با بیان اینکه شهر استانبول مهم‌ترین مقصد گردشگران است خاطرنشان کرد: مجموعه پرشین هتل در شهر استانبول برای راحتی بهتر گردشگران وب‌سایت استانبول یار در شهر استانبول راه‌اندازی کرده است که هدف این سایت معرفی کامل شهر استانبول به گردشگران است.

وی افزود: یکی از مشکلات اخیر ما در بحث گردشگری مسدود شدن حساب گردشگران خارجی بنابر دستور بانک مرکزی مبنی بر مبارزه با پولشویی بوده که ضربه اصلی آن را حوزه گردشگری خورده است.

وی در ادامه گفت: یکی از اهداف ما در چندساله اخیر برگزاری تورها و سفر گردشگران خارجی به کشور بوده است و تمام تلاش خود را در این زمینه انجام خواهیم داد.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=4583

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.