8
دبیر علمی رویداد همراهانه در مشهد:

پارک علم و فناوری خراسان جریان ساز فن‌آوریست

  • کد خبر : 3520
  • ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۸
پارک علم و فناوری خراسان جریان ساز فن‌آوریست
دبیر علمی رویداد همراهانه در مشهد گفت: پارک علم و فناوری خراسان جریان ساز فن‌آوری بوده و این اتفاق به هم‌رسانی مشاوران حرفه‌ای به تیم‌های نوپا در این حوزه است.

به گزارش پایگاه خبری شرق‌نگار، نشست خبری سومین رویداد ملی همراهانه با حضور مدیر پردیس ICT پارک علم و فناوری خراسان رضوی و دبیر علمی این رویداد و جمعی از مدیران شتاب‌دهنده‌ها در مشهد برگزار شد.

علی جاهدی در ابتدا بیان داشت: در این سه رویداد ۳۶۰ تیم از سراسر کشور حضور داشته و ۱۷۰ تیم نیز از خدمات مشاوره و آموزشی این رویداد استفاده کرده‌اند.

وی در ادامه گفت: بوت کمپ آموزشی برای تمامی شرکت‌کنندگان و در سه کارگاه ویژه و سه محور مجزا، مسیر رشد استارتاپ ارزیابی و ایده سنجی و اصول تیم سازی، طی دو هفته آینده اطلاع رسانی شده تا بتوانند از این سرویس استفاده کنند.

دبیر علمی رویداد همراهانه گفت: پارک علم و فناوری خراسان جریان ساز فن‌آوری بوده و این اتفاق به هم‌رسانی مشاوران حرفه‌ای به تیم‌های نوپا و بهانه‌ای برای دیده و حمایت شدن از تیم‌هایی‌ست که دیده نمی‌شوند.

زینب فیضی، دبیر اجرایی رویداد همراهانه، ضمن تشکر از شرکت‌های یاری‌دهنده در این رویداد، افزود: در این رویداد شرکت‌های بزرگی به کمک ما کردند و مبلغ ریالی خدمات ارائه‌شده در این دوره که دوره سوم این رویداد بوده مبلغ ۳۸۰ میلیون تومان بوده است.

وی افزود: در مجموع سه دوره یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان خدمات ارائه شده است و این هزینه‌ها به غیر از هزینه مشاوره‌هائیست که رایگان در اختیار تیم‌ها قرار خواهد گرفت.

حمیدرضا علوی، مدیر شتاب‌دهنده تریگ آپ نیز گفت: این رویداد بر اساس یک نیاز که در اکوسیستم نوآوری کشور احساس می‌شده شکل گرفته و پارک علم‌وفناوری خراسان نقش مهم و تاثیرگزاری در برگزاری این رویداد داشته است.

وی در ادامه افزود: برای شکل‌گیری یک اکوسیستم نوپا، حتما نیاز هست که یکسری از کارها به‌صورت داوطلبانه و غیرانتفاعی انجام شده تا سیستم به سمت بلوغ طی مسیر کرده، و ما نیز در این رویداد همین مسیر را دنبال خواهیم کرد.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=3520

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.