10

هشدار شمخانی به الهام علی اف

  • کد خبر : 3033
  • ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۸:۰۳
هشدار شمخانی به الهام علی اف
دبیر شورای عالی امنیت ملی در توئیتی در واکنش به ادعای کذب الهام علی اف رئیس جمهور آذربایجان درباره کشورمان نوشت: بی توجهی به اصول و الزامات همسایگی و بیان اظهارات کذب و غیرسازنده، نشانه حسن نیت و تدبیر نیست.

به گزارش پایگاه خبری شرق‌نگار، دبیر شورای عالی امنیت ملی امشب (جمعه) در توئیتی در واکنش به ادعای کذب الهام علی اف رئیس جمهور آذربایجان درباره کشورمان نوشت: بی توجهی به اصول و الزامات همسایگی و بیان اظهارات کذب و غیرسازنده، نشانه حسن نیت و تدبیر نیست.

وی افزود: اتهام زنی به کشوری که جامعه جهانی آن را به عنوان قهرمان مبارزه با مواد مخدر می‌شناسد، اثری جز بی اعتبارسازی کلام گوینده ندارد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی تصریح کرد: مراقب دام‌های پرهزینه شیاطین باشید.

هشدار شمخانی به الهام علی اف

هشدار شمخانی به الهام علی اف

«الهام علی‌اف» رئیس‌ جمهور آذربایجان در گزافه‌گویی ضد ایرانی جدید خود، گفت ارمنستان با کمک ایران مواد مخدر به اروپا قاچاق می‌کرده است.

طبق گزارش خبرگزاری «ترند» جمهوری آذربایجان امروز (جمعه) علی‌اف در سخنرانی خود در جلسه شورای سران کشورهای مستقل مشترک المنافع که در قالب یک ویدئو کنفرانس برگزار شد، ادعا کرد ارمنستان در تبانی با ایران از مناطق اشغالی سابق جمهوری آذربایجان (در اشاره به مناطق تحت اشغال جمهوری ارمنستان که در پی آتش‌بس قره‌باغ آزاد شد) برای انجام قاچاق مواد مخدر به اروپا به مدت حدود ۳۰ سال استفاده می‌کرد.

سعید خطیب‌زاده سخنگوی وزارت امور خارجه نیز ادعاهای تعجب برانگیز جدید الهام علی اف علیه جمهوری اسلامی ایران در نشست سران کشورهای مشترک‌ المنافع را قویا تکذیب کرد و ساختگی خواند.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=3033

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.