12
در نشست رسانه‌ای ائتلاف جامعه کارگری مطرح شد:

فضای سبز مشهد دغدغه مهم شورای شهر آینده

  • کد خبر : 1944
  • ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۹
فضای سبز مشهد دغدغه مهم شورای شهر آینده
فضای سبز مشهد آب زیادی را مصرف نکرده و درصد کمی از آب مشهد در آینده صرف فضای سبز خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری شرق‌نگار، نشست رسانه‌ای ائتلاف جامعه کارگری و متخصصین شهر مشهد امروز برگزار شد و اعضای این ائتلاف به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

هادی لکزی از اعضای این ائتلاف در پاسخ به جمع‌آوری مشاغل مزاحم، گفت: طرح مشاغل مزاحم را به جدیت پیگیری کرده و یکی از وظایف شهرداری ساماندهی مشاغل مزاحم است.

وی اضافه کرد: ما نمی‌توانیم همه مشاغل را جمع‌آوری کنیم و این نکته که فضای سبز مشهد آب زیادی را مصرف کرده درست نبوده و درصد کمی از آب مشهد صرف فضای سبز خواهد شد.

حمیدرضا محروقی یکی دیگر از اعضای این ائتلاف در رابطه با بافت قدیم مشهد، بیان داشت: ما اسنادی را داریم که شهرداری‌ها در ادوار مختلف فروش مال غیر انجام داده و این کاملا غیر اخلاقی بوده است.

حسن تقی‌زاده نیز در رابطه با طرح‌های شهرداری مشهد، گفت: حم و غم ما در شورای ششم بهبود طرح‌های شهری شهردای مشهد بوده تا بتوانیم درطرح تفضیلی جدید پروانه‌ها را ارزان در اختیار سرمایه‌گذاران قرار داداه و همچنین از ظرفیت آستان‌قدس رضوی نیز استفاده کنیم.

محمدحسین خزایی دیگر نامزد این ائتلاف گفت: در ائتلاف کارگری، تخصص های مختلف دیده شده است که می‌توان به عنوان نقطه قوت این ائتلاف نامبرده شود. متاسفانه در حوزه شهرداری و کارگری مشکلات زیادی داریم و طبقه بندی مشاغل رعایت نمی شود.

حمید زینلی دبیر کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار خراسان رضوی نیز در این نشست گفت: خوشبختانه برای اولین بار جامعه کارگری به این فکر افتاد که به صورت مستقل ائتلافی را تشکیل دهد.در این ائتلاف نسل جوان را در کنار تجربه قرار دادیم.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=1944

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.