6

جزیره کیش میزبان نخستین نمایشگاه “اینوتکس پست”

  • کد خبر : 5224
  • ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۳
جزیره کیش میزبان نخستین نمایشگاه “اینوتکس پست”
نخستین رویداد ملی و دانش بنیان شرکت ملی پست با عنوان "اینوتکس پست" با همکاری و حمایت سازمان منطقه آزاد کیش با حضور جمعی از مسئولان معاونت فناوری ریاست جمهوری، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری شرق‌نگار، نمایشگاه”اینوتکس پست”همزمان با گرامی داشت روز جهانی پست، هفدهم مهر در مرکز همایش‌های بین‌المللی کیش با حضور بیش از ۵۰ شرکت شتاب دهنده و استارتاپی در حوزه‌های مرتبط با خدمات پستی برگزار می‌شود و تا ۱۹ مهر ادامه خواهد داشت.

فعالیت‌های تخصصی شامل “حمل و نقل، لجستیک، دریافت و تحویل کالا و خدمات پرداخت اعتباری و همچنین برگزاری پنل‌های تخصصی” در نخستین رویداد ملی و دانش بنیان شرکت ملی پست با عنوان”اینوتکس پست”است.

 

Innotex Post Exhibition

 

حضور برخی از کسب و کارهای دانش بنیان در این نمایشگاه، عضو مراکز نوآوری پست در سراسر کشور هستند که ضمن ارائه آخرین دستاوردها و خدماتشان در حوزه های مرتبط با خدمات پستی، نشست‌هایی با محوریت تبادل نظر و انتقال تجربه ها برگزار می‌شود.

گفتنی است ابتدای امسال رویداد کارآفرینی و نوآوری شرکت ملی پست با عنوان”ایده بازار پست”در موزه ملی ارتباطات در تهران برگزار شد که مورد استقبال عموم مردم قرار گرفت.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=5224

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.