14
مدیر اندیشکده مدیریت راهبردی انقلابی شرق کشور :

مهمترین آزمون دولت مردمی سیزدهم انتخاب مسئولین در تراز انقلاب است

  • کد خبر : 2740
  • ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۵
مهمترین آزمون دولت مردمی سیزدهم انتخاب مسئولین در تراز انقلاب است
مدیر اندیشکده مدیریت راهبردی انقلابی شرق کشور گفت: مهمترین آزمون دولت مردمی سیزدهم انتخاب مسئولین در تراز انقلاب است.

به گزارش پایگاه خبری شرق‌نگار، حسین دشتبان با تبیین عملکرد اندیشکده مدیریت راهبردی انقلابی شرق کشور در راستای برگزاری دوره‌های آموزشی گفت: بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری تبیین کننده  مولفه های عملکرد انقلابی موردنیاز جامعه است و بر این اساس تربیت نیروی انسانی اندیشمند و توانمند برای تعالی مدیریت انقلابی موضوع بسیار مهمی است که با برگزاری دوره های آموزشی و معرفت افزایی در مجموعه اندیشکده مدیریت راهبردی انقلابی شرق کشور درحال انجام است.
وی همچنین افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در حساس‌ترین ادوار انقلاب با صدور بیانیه گام دوم انقلاب به ظرفیت های مختلف کشور از جمله نسل جوان توانمند اشاره فرموده اند که این موضوع باید در دولت مردمی سیزدهم  مدنظر قرار گیرد.
وی گفت: خط انقلاب و گفتمان امامین انقلاب معیارانتخاب وانتصاب نیروهای مخلص وشایسته درنظام الهی جمهوری اسلامی است و بر این اساس افرادی که بین گفتمان انقلابی و غیرانقلابی تفاوتی قائل نیستند، موضع محکم و مناسبی در قبال انقلاب نداشته و تابع  همه گرایش‌ها هستند و هیچ مناسبتی با گفتمان انقلاب نداشته و در آزمون های انقلاب مردود شده اند شایسته انتخاب دردولت در تراز انقلاب نمی باشند.

وی درپایان گفت: استان خراسان رضوی  استان امام رضا (ع) و استان مرجع کشور است واستاندار قبول شده درآزمون های انقلاب را می طلبد.

شایان ذکراست تاکنون ۲۶ جلسه آموزشی بارویکرد تجربه نگاری و انتقال آن به نسل‌های سوم و چهارم انقلاب با حضو رشخصیت‌های ارشد کشوری و لشکری در اندیشکده مدیریت راهبردی انقلابی شرق کشور برگزار شده است.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=2740

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.