10
مدیرعامل پدیده:

منتظر دریافت مجوز برای شروع به تولید خودرو هستیم

  • کد خبر : 2219
  • ۲۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۲
منتظر دریافت مجوز برای شروع به تولید خودرو هستیم
مدیر عامل پدیده در حاشیه افتتاحیه کافه موزه سلامت گفت قصد داریم در حوزه خودرو فعالیت نموده و منتظر دریافت مجوزات لازم برای شروع به تولید خودرو هستیم.

به گزارش پایگاه خبری شرق‌نگار، مراسم افتتاحیه و بهره‌برداری از کافه موزه سلامت شرکت توسعه بین‌المللی صنعت گردشگری پدیده شاندیز با حضور مهندس مومنی معاون رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور، سید جواد موسوی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، سعید ورودی مدیر عامل پدیده، و جمعی از مدیران و مسئولان پدیده شاندیز، در ساختمان اصلی مجموعه پدیده شهر شاندیز برگزار شد.

سید جواد موسوی در گفتگو با خبرنگار شرق‌نگار بیان داشت: مراکزی که در حوزه گردشگری سلامت در کشور ایجاد شده فرصتی ایجاد کرده تا در این حوزه از دیگر استان‌های کشور پیشی بگیریم.

وی افزود: به غیر از حوزه درمان، زائرین می‌توانند در کنار زیارت علی‌ابن موسی‌الرضا، از این مراکز نیز دیدن و استفاده لازم را ببرند.

 

افتتاح کافه سلامت پدیده

 

آزاده حسینی، مدیر اجرایی پروژه سلامت پدیده و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت گردشگری سلامت پدیده نیز گفت: در حال حاضر بیش از ۱۰۰ نمونه گیاهان دارویی که برای مردم فهم مشترک و آشنایی دارند را در داخل مجموعه جمع‌آوری کردیم و در محوطه مجموعه نیز ۷۰ نمونه زنده نیز کشت خواهند شد.

در ادامه مدیرعامل پدیده نیز گفت: این شرکت علاوه بر بحث گردشگری، اخیرا در ۳ حوزه دیگر نیز شروع به فعالیت کرده که از جمله آن می‌توان به بحث کشاروزی، کاشت گیاهان دارویی و همچنین پرورش شترمرغ نیز فعالیت کند.

سعید ورودی ادامه داد: قصد داریم در حوزه خودرو فعالیت کرده و منتظر دریافت مجوزات لازم برای شروع به تولید خودروهایی نظیر وانت و ون نیز هستیم.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=2219

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.