5
معاون پارلمانی رئیسی خبر داد:

فاطمی امین می‌ماند؛ تنها یک وزیر به مجلس معرفی می‌کنیم

  • کد خبر : 5254
  • ۰۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹
فاطمی امین می‌ماند؛ تنها یک وزیر به مجلس معرفی می‌کنیم
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با تاکید بر ادامه فعالیت سیدرضا فاطمی امین در سمت وزارت صنعت و معدن اعلام کرد: دولت تنها برای وزارت بازرگانی نامزد به مجلس معرفی می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری شرق‌نگار به نقل از اقتصادنیوز، «سید محمد حسینی» معاون پارلمانی رئیس‌جمهور است که وظیفه ارتباط دولت با نمایندگان مجلس را در دولت سیزدهم به عهده دار دارد. حسینی که سابقه نمایندگی مجلس را نیز دارد، می‌گوید که رابطه خوبی بین دولت آقای رئیسی با مجلس یازدهم برقرار شد و برخی سؤالات، تذکرها و حتی سه‌کارت زردی که دولتی‌ها از مجلس گرفته‌اند، نافی ارتباط خوب و هماهنگی قابل توجه دولت با مجلس، نیست.

معاون رئیس‌جمهور، «تفکیک قوا را به معنای استقلال نسبی قوا از یکدیگر و نه به معنای انقطاع کامل آن از همدیگر می‌داند» و تصریح می‌کند: اگر قوا در ارتباط با یکدیگر نباشند، سایش‌های احتمالی، فلسفه تفکیک قوا را به نقض خودش تبدیل می‌کند و در نهایت، طرح‌ها و لوایح مجلس تنها زمان را از مجلس و دولت می‌گیرد و منتج به نتیجه‌ قابل قبول نمی‌شود.

معاون رئیس‌جمهور می‌گوید، رئیس‌جمهوری که در یک‌سال هفت‌بار در صحن علنی حضور یافته، قطعاً در تعامل با مجلس متفاوت از رئیس‌جمهوری که حتی برای ارائه بودجه به مجلس نمی‌رفت، عمل خواهد کرد.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=5254

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.