7
معاونت عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد خبر داد:

افزایش دوربین‌های ثبت تخلف به دو برابر وضعیت موجود

  • کد خبر : 5867
  • ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰
افزایش دوربین‌های ثبت تخلف به دو برابر وضعیت موجود
معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: تعداد دوربین‌های ثبت تخلف در مشهد به دو برابر افزایش پیدا کرده است.

به گزارش پایگاه خبری شرق‌نگار، نشست خبری معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد در ساختمان شهدای این مجموعه برگزار شد.

سید خلیل منبتی در جمع خبرنگاران، گفت: تفاهم‌نامه‌ای که با بانک مهر ایران و اعتبار ۶۰۰۰ هزار میلیارد تومانی امضا شده که، طرح ارائه و واگذاری موتور برقی‌ها در سطح شهر مشهد را راه‌اندازی خواهیم کرد.

وی افزود: هزینه دریافتی از هر مسافر قطار شهری مشهد ۱۲۰۰ تومان بوده و این در صورتی است که قیمت تمام‌شده هر مسافر حدود ۱۰ هزار تومان و هزینه دریافتی هر مسافر ۱۰۰۰ تومان است که قیمت تمام شده هر مسافر آن نیز در حدود ۷۵۰۰ تومان می‌باشد.

منبتی در خصوص وضعیت پروژه پردیس تئاتر شهر نیز گفت: پروژه پردیس تئاتر شهر از نظر مالی پروژه سنگینی است و به بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، اما با وجود هزینه سنگین این پروژه در حال کار است.

وی با بیان این که برای رفع گره ترافیکی حد فاصل میدان بار نوغان تا میدان امام حسین (ع) عملیات اجرایی دوربرگردان غیر همسطح شهید میرزایی شروع شده و امیدواریم تا سال آینده به بهره‌برداری برسد، افزود: همچنین مطالعات پروژه اتصال بولوار امام خمینی(ره) به بولوار نماز نیز اکنون به اتمام رسیده است.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=5867

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.