12
رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر مشهد مقدس:

هیچ پروژه جدیدی تا پرداخت مطالبات پیمانکاران آغاز نمی‌شود

  • کد خبر : 3601
  • ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۹:۱۴
هیچ پروژه جدیدی تا پرداخت مطالبات پیمانکاران آغاز نمی‌شود
رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: شهرداری مشهد موظف شده است که تا پرداخت بدهی پیمانکاران، هیچ پروژه جدیدی را در سطح شهر آغاز نکند.

به گزارش پایگاه خبری شرق‌نگار، هاشم دائمی گفت: با اعلام اینکه طی ماه‌های اخیر تجمع‌هایی از جانب پیمانکاران شهرداری مشهد صورت پذیرفته است، اظهار کرد: دوره ششم شورای اسلامی شهر مشهد فعالیت‌های خود را در حالی آغاز کرد که با حجم بسیاری از بدهی‌ها و مطالبات پیمانکاران که از دوره گذشته برای ما به ارث رسیده بود، مواجه شد.
وی افزود: نبود نگاه کارشناسی در آغاز پروژه‌ها و عملیات‌ها و در نظر نگرفتن میزان بودجه و پرداخت بدهی به پیمانکاران، ما را با شرایط ویژه‌ای مواجه کرده است.
رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر مشهد مقدس خبرداد: با هدف خدمت به زائران و مجاوران حضرت رضا(ع) پا در میدان نهاده و نسبت به احقاق حقوق پیمانکاران و فعالان حوزه شهری پایبند هستیم.
دائمی با بیان اینکه خود را متعهد به پرداخت مطالبه پیمانکاران می‌دانیم، گفت: پیشنهاد می‌شود تا پرداخت بدهی پیمانکاران، هیچ پروژه جدیدی را در سطح شهر آغاز نشود.
وی پرداخت مطالبه را حق قانونی پیمانکاران دانست و تاکید کرد: دوره ششم شورای اسلامی شهر مشهد در حالی کار خود را بدون پشتوانه و بدهی بسیار آغاز کرد، که هیچ‌گاه نسبت به شرایط فراهم آمده، کار تبلیغاتی نکرده و افراد و گروه‌ها را به خاطر بدهی‌ها، مورد نکوهش قرار نداده است.
رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با اشاره به اینکه اجرای پروژه‌های نیمه تمام شهر در دستور کار شورای ششم بوده و باید آن‌ها را به سرانجام برسانیم، گفت: پیمانکاران بازوی اجرایی مدیریت شهری هستند و با همت آن‌ها می‌توانیم شهر را آماده استقبال از بهار کرده و پروژه‌های آتی را طرح ریزی کرده و پیش ببریم.
دائمی در پایان بیان کرد: عملیات پرداخت مطالبات پیمانکاران در حال انجام بوده و نسبت به تسریع در انجام آن حساس هستیم؛ معتقدیم آغاز پروژه‌های جدید در شهر بایستی با پیش‌بینی منابع مالی توسط شورای شهر و شهرداری انجام گیرد.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=3601

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.