13
اعضا هیئت مدیره سازمان نظام پزشکی مشهد:

دکتر مصطفی مهرابی‌بهار را به عنوان رئیس سازمان نظام پزشکی مشهد انتخاب کردند

  • کد خبر : 2457
  • ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
دکتر مصطفی مهرابی‌بهار را به عنوان رئیس سازمان نظام پزشکی مشهد انتخاب کردند
اعضاء هیئت مدیره سازمان نظام پزشکی مشهد به اتفاق آرا دکتر مصطفی مهرابی بهار را به عنوان رئیس سازمان نظام پزشکی مشهد برگزیدند.

به گزارش پایگاه خبری شرق‌نگار، مراسم تودیع و معارفه اعضاء قبلی و جدید هیات مدیره نظام پزشکی با قرائت گزارش دکتر شاپور بدیعی‌اول، رئیس هیئت اجرایی و دکتر محمد علی کیانی، رئیس هیات نظارت بر انتخابات نظام پزشکی انجام شد.
پس از این مراسم اعضاء هیئت مدیره نظام پزشکی مشهد که چندی پیش و در پی برگزاری انتخابات از سوی جامعه پزشکی حائز اکثریت آراء شده بودند؛ به طور رسمی فعالیت خود را برای یک دوره‌ی چهار ساله آغاز کردند.
امروز سه شنبه ۱۹ مردادماه جاری، در نخستین جلسه رسمی اعضاء هیئت مدیره سازمان نظام پزشکی مشهد، موضوع انتخاب رئیس هیئت مدیره در دستور کار قرار گرفت و پس از رای‌گیری دکتر مصطفی مهرابی بهار با احتساب اکثریت آرا به عنوان رئیس جدید سازمان نظام پزشکی مشهد ، دکتر محمدرضا جباری به عنوان نائب رئیس اول، دکتر حسین حسینی زارچ به عنوان نائب رئیس دوم، دکتر محمدرضا افخمی به عنوان دبیر هیات مدیره انتخاب شدند.
همچنین دکتر علیرضا صداقت ، دکتر مصطفی مهرابی‌بهار، دکتر محمدرضا جباری، دکتر مسعود شادنژاد، دکتر مسعودزحمتکش، دکتر خسرو شمسیان، دکتر علی اکبر شمسیان و فیزیوتراپیست حسن پرکار(نماینده کارشناسان پروانه‌دار) به عنوان منتخبین مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی کشور از مشهد انتخاب شدند.
بر اساس این گزارش سازمان نظام پزشکی مشهد دارای حدود ۱۶ هزار عضو از میان پزشکان، دندانپزشکان، داروسازان، ماماها، فیزیوتراپ ها و کارشناسان پروانه دار است که امور صنفی خود را از طریق این سازمان مردم‌نهاد پیگیری می‌کنند.
سازمان نظام پزشکی مشهد در پاندمی کرونا به عنوان متولی ارائه خدمات در بخش خصوصی به طور موثر وارد میدان شده و در کنترل این بیماری چه در حوزه ارائه خدمات درمانی سرپایی و چه در بخش اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به آحاد جامعه نقش موثری را بر عهده داشته و دارد.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=2457

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.