11
شهردار مشهد:

مشهد نیازمند شهر فرودگاهی‌ست

  • کد خبر : 3679
  • ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۱
مشهد نیازمند شهر فرودگاهی‌ست
شهردار مشهد گفت: مشهد نیازمند یک شهرک فرودگاهی است و استاندارهای لازم برای شهر فرودگاهی را نیز دارد.

به گزارش پایگاه خبری شرق‌نگار، شهردار مشهد در اولین نشست خبری خود در جمع خبرنگاران گفت: کسی که در حال خدمت است، اگر حواسش شش دانگ به خدمتش نباشد، در محضر خدا و مردم می‌بازد.

وی در خصوص ساخت حسینیه در میدان شهدا، گفت: بیش از سی هزار متر فضای سرپوشیده بلااستفاده در نزدیکترین مکان به حرم مطهر بوده که برای اختصاص دادن به فعالیت‌های دینی و اجتماعی و… برنامه‌ریزی شده است، از طرفی این مکان می‌تواند محل اسکانی برای زائران پیاده دهه آخر صفر باشد.

شهردار مشهد بیان کرد: هزینه نگهداری شهر بالاست، لذا بنا داریم شهرداری را به سمت درآمدهای پایدار پیش ببریم و این کدها باید تقویت شود. همچنین در خصوص سیاست فرهنگسراها باید بگویم که این مقوله همیشه در فراز و نشیب است، لذا به تعدادی فرهنگ‌سرای عمومی و تعدادی فرهنگسرای تخصصی تفکیک شده است.

ارجائی با اشاره به اینکه مشهد نیازمند یک شهرک فرودگاهی است، اظهار کرد: مشهد استاندارهای لازم برای شهر فرودگاهی را دارد. مطالبه مدیریت شهری انتقال فرودگاه است. این امر بنا بر مطالعات بوده و هر کمکی نیز از ما برآید، انجام خواهیم داد.

شهردار مشهد گفت: در بحث پروژه‌های مناطق کمتر توسعه یافته سعی کرده‌ایم ۳۶درصد را به آنان اختصاص دهیم که این مسئله برای اولین بار رخ داده و نسبت به سال گذشته رشد چند برابری داشته است. همینطور سعی داریم درآمدهای پایدار شهر را به ۴۶درصد برسانیم.

ارجاعی درخصوص برنامه‌های بهبود ترافیک، تاکید کرد: در این زمینه برنامه‌هایی وجود دارد که شامل انضباط ترافیکی، راه‌های اصلی و اصلاح هندسی است. در زمینه انضباط ترافیکی موضع خود را رسماً اعلام کرده‌ و محکم پای آن ایستاده‌ایم.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=3679

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.