16

دعوت از نیکوکاران به منظور مشارکت در تامین مایحتاج نیازمندان

  • کد خبر : 2577
  • ۰۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱
دعوت از نیکوکاران به منظور مشارکت در تامین مایحتاج نیازمندان
مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی،ضمن تشکر از خیران و نیکوکاران درخواست کرد تا همچون گذشته با مشارکت در طرح اطعام و احسان حسینی، نیازمندان را همراهی کنند.
به گزارش پایگاه خبری شرق‌نگار، حبیب الله آسوده افزود: امیدواریم با همراهی نیکوکاران و منابع دولتی بتوانیم در کنار مسئولان استانی وصعیت بحرانی کرونا را بهبود بخشیم.
وی با اشاره به اینکه، امسال اطعام نیازمندان از عید قربان آغاز شده و تا پایان ماه صفر ادامه دارد، گفت: برنامه ریزی شده است تا «طرح اطعام و احسان حسینی» با مشارکت شورای هیئات مذهبی استان، مراکز نیکوکاری و خیران با توزیع ۴ میلیون عده غذای گرم بین نیازمندان در ماه های محرم و صفر اجرا شود.
آسوده، با اعلام اینکه در کمیته امداد مدیریت و ساماندهی مشارکتهای مردمی و توزیع کمکها بین نیازمندان آسیب دیده از کرونا انجام می شود، ادامه داد: بیماران نیازمند کرونایی از طریق مددکاری مراکز درمانی به کمیته امداد معرفی می شوند تا علاوه بر دریافت کمک های موردی و سبدکالا، در صورت احراز نیازمندی، تحت حمایت کمیته امداد قرار گیرند.
وی،با اشاره به اینکه ارائه خدمت به مددجویان شامل توزیع ۴۰۰ کپسول اکسیژن و ۸۳ دستگاه اکسیژن ساز در قالب قرارگاه مشارکتهای مردمی و با محوریت مساجد و مراکز نیکوکاری است، افزود: برنامه ریزی شده است تا توزیع این  کپسولها  بین بیماران نیازمند و پرداخت بخشی از فرانشیز داروهای کرونایی توسط این نهاد صورت گیرد.
آسوده یادآور شد: خیران می توانند به صورت حضوری به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری مراجعه و بصورت غیرحضوری با شماره گیری کد # ۰۵۱ *۱ * ۸۸۷۷ * و تماس با شماره ۳۱۲۸ در این طرح مشارکت کنند.
لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=2577

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.