3

مراسم تجلیل از آزادگان سرافراز اداره کل پست خراسان رضوی برگزار شد

  • کد خبر : 4826
  • ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۸
مراسم تجلیل از آزادگان سرافراز اداره کل پست خراسان رضوی برگزار شد
به مناسبت 26 مرداد، سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی طی مراسمی از آزادگان سرافراز اداره کل پست استان خراسان رضوی تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری شرق‌نگار، همزمان با روز جاری ۲۶ مرداد ماه ،طی مراسمی که با حضور محمدرضا شفیعی مدیرکل پست خراسان رضوی و جمعی از مسئولین  برگزار گردید از آزادگان پست استان تقدیر شد.

محمدرضا شفیعی مدیرکل پست استان خراسان رضوی ضمن تبریک این روز به آزادگان سرافراز گفت: ثبت خاطرات آزادگان و رشادت‌های آنان در دفاع از میهن اسلامی برای بهره‌مندی نسل امروز امری ضروری است.

وی با بیان اینکه آزادگان اسطوره های صبر و مقاومت هستند  از انها  خواست تا گنجینه خاطرات خود را در اختیار دیگران قرار دهند تا صبر و استقامت و پایداری آنها در دوران اسارت برای نسل امروز الگو باشد .

مدیرکل پست خراسان رضوی ضمن بیان خاطرات هشت سال دفاع مقدس قدردانی از ایثارگران را امری ضروی خواند و تصریح کرد: آزادگان سال‌های زیادی از بهترین لحظات عمر خود را در اسارت گذرانده اند که این فداکاری قابل ستایش است.

در ادامه مدیر کل پست خراسان رضوی از آزادگان با اهداء لوح سپاس قدردانی کرد و آزادگان حاضر در جلسه به بیان خاطرات خود پرداختند.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=4826

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.