17
مدیرکل بنیاد شهید استان خبر داد:

پیگیر تامین داروی‌های خاص ایثارگران هستیم

  • کد خبر : 1399
  • ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۳
پیگیر تامین داروی‌های خاص ایثارگران هستیم
حجت‌الاسلام والمسلمین حسین معصومی، ضمن ابراز امیدواری در تامین داروهای خاص ایثارگران استان گفت در مشهد 4 داروخانه فعال پاسخگوی این عزیزان هستند.

به گزارش پایگاه خبری شرق‌نگار، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در نشست خبری امروز که در محل بنیاد شهید استان برگزار شد به سوالات خبرنگاران و اصحاب رسانه پاسخ داد.

وی در خصوص مسائل فرهنگی پیش‌روی بنیاد شهید اظهار داشت: نصب وب کیوسک را در سال آینده در دست اقدام داریم که اطلاعات شهدا را در اختیار ما قرار می‌دهد و ابتدا ما این کار را از بنیاد شروع کرده‌ایم و امید است که در مکان‌های پر تردد مانند فرودگاه و راه‌آهن، این وب کیوسک نصب و فعال گردد.

وی در خصوص فعالان حوزه سلامت گفت: بر اساس پرونده شهادت فعالانی که در تهران رسیدگی شده، ۱۰ نفر حکم شهید دریافت کرده اند، و بنابراین حکم، بخشی از خدماتی که به خانواده شهدای دفاع مقدس تعلق می‌گیرد به خانواده این شهدای گرانقدر نیز ارائه خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین معصومی در رابطه با برگزاری کنگره ملی ۱۷ هزار شهید، جانباز و آزاده زن در کشور گفت: این کنگره در استان خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد و از هفت ایثارگر از میان ۱۶۰ شهید، جانباز و آزاده زن استان تجلیل می‌شود.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در خصوص پرداختی حق پرستاری جانبازان و ایثارگران اگفت: در واقع حق پرستاری به جانبازان بیش از ۵۰ درصد و جانبازانی که کمتر از ۵۰ درصد هستند اما با برخی مشکلات خاصی مواجه هستند تعلق می‌گیرد که این حق پرستاری به حساب فرد جانباز پرداخت می‌شود و اینگونه نیست که این پرداختی‌های برای خانواده‌ای این عزیزان باشد.

وی همچنین بیان داشت: ۳۱۴ هزار نفر زیرپوشش خدمات بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی قرار دارند.

صدیقه خدیوی معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی خراسان رضوی نیز درباره طرح سپاس بیان داشت: طرح سپاس از اولویت‌های بنیاد می‌باشد، زیرا در دیدار با ایثارگران مشکلات آنها شناسایی و پیگیری می شود که از ابتدای سال تاکنون ۸۴۵ دیدار انجام شده است و همچنین ایثارگرانی که تاکنون از هیچ‌گونه خدمات وام و زمین استفاده نکرده باشند می‌توانند از مزایای مسکن بهره‌مند شوند.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=1399

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.