15
مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی خبر داد:

توزیع ۷۴ هزار بسته حمایتی بین نیازمندان

  • کد خبر : 804
  • ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱
توزیع ۷۴ هزار بسته حمایتی بین نیازمندان
مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی از توزیع 74 هزار بسته حمایتی از ابتدا شیوع کرونا بین نیازمندان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شرق‌نگار، حجت الاسلام محمد احمد زاده با اعلام برنامه های دهه وقف امسال یادآور شد: امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا، برنامه ها در دو بخش عمومی و شاخص برگزار می شود که بخش اول شامل مراسم تجلیل از فعالان عرصه وقف، اجرای طرح احسان ماندگار و اطلاع رسانی در خصوص برنامه های مختلف می باشد.
حجت الاسلام احمدزاده یادآور شد: از ابتدای شیوع کرونا حدود ۷۴ هزار بسته حمایتی بین نیازمندان توزیع شده و طبق پیش بینی هایی که انجام دادیم امسال بیش از ۱۴هزار بسته دیگر از محل موقوفات و کمک های خیرین بین نیازمندان توزیع می شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی در خصوص برگزاری مراسم تکریم از فعالان عرصه وقف یادآور شد: این برنامه به صورت سراسری در ۲۹ مهرماه برگزار شده و شرکت کنندگان به صورت ویدئوکنفرانس در مراسم حضور خواهند داشت.
حجت الاسلام احمدزاده اظهار کرد: نصب سلسله پوسترهای نمایشگاهی در بقاع متبرک، برپایی۱۳ نمایشگاه دهه وقف، ارسال پیامک به مخاطبین، نمایشگاهی در بقاع متبرکه و پخش تیزر تلویزیون شهری و تقدیر از رسانه های برتر در حوزه ترویج فرهنگ وقف از دیگر برنامه های این بخش خواهد بود.
حجت الاسلام احمدزاده افزود: برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی در بقاع متبرکه، برپایی ۵۶ ایستگاه در سطح استان، o برگزاری ۸ محفل انس با قرآن کریم، دیدار و عیادت از واقفین و خانواده های معزز شهدا را از دیگر برنامه های امسال عنوان کرد.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=804

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.