17
در راستای تکریم ارباب رجوع؛

مجوز فعالیت سالن مطالعه ولیعصر(ع) مشهد اهدا شد

  • کد خبر : 3853
  • ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۸
مجوز فعالیت سالن مطالعه ولیعصر(ع) مشهد اهدا شد
مجوز فعالیت سالن مطالعه ولیعصر(ع) مشهد در راستای تکریم ارباب رجوع اهدا شد.

به گزارش پایگاه خبری شرق‌نگار، مجوز فعالیت سالن مطالعه ولیعصر(ع) در مشهد با حضور حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر سبزیان، مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی در راستای تکریم ارباب رجوع اهدا شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی ضمن گرامیداشت ۵ اسفند، زادروز خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس، یکی از اهداف اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی را ایجاد فضاهایی امن و آرام برای مطالعه نوجوانان و جوانان به عنوان آینده سازان این مرز و بوم عنوان کرد.
علی اکبر سبزیان در خصوص تعداد درخواستهای سالنهای مطالعه برای صدور مجوز، گفت: در مجموع ۹۰ باب سالن مطالعه از سال ۱۳۹۷ متقاضی دریافت مجوز فعالیت بوده اند که تعداد ۲۲ باب پس از صدور مجوز در حال فعالیت هستند و ۲۹ باب دیگر نیز در دست اقدام است.
وی در پایان از اهدای مجوز فعالیت ۲ سالن مطالعه دیگر در روزهای آینده نزدیک خبر داد.
از همین رو، مجوز فعالیت بیستمین سالن مطالعه در استان خراسان رضوی با عنوان « سالن مطالعه ولیعصر(عج)» ویژه بانوان اهدا شد.
سالن مطالعه ولیعصر(عج) با مساحت و زیربنای ۳۸۰ مترمربع در طول ساعات ۸ صبح تا ۲۰ برای ارائه خدمت به بانوان در منطقه قاسم آباد مشهد شروع به کار کرد.

گفتنی است، در مجموع ۱۹ استان کشور دارای سالن مطالعه با صدور مجوز از سوی نهاد کتابخانه های عمومی کشور می باشند که ۱۴ استان دارای ۱ الی ۳ سالن مطالعه، ۳ استان دارای ۷ سالن مطالعه و ۱ استان دارای ۱۴ سالن مطالعه هستند. در این میان اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی با تعداد ۲۲ سالن مطالعه صدرنشین این حوزه است.

شایان ذکر است، با توجه به وضعیت کرونایی در شهرستان مشهد کلیه فعالیت کتابخانه های عمومی، مشارکتی و مستقل و سالنهای مطالعه با ۳۰درصد ظرفیت سالن های مطالعه می باشند.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=3853

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.