13

عیدی واقعی را به آنها بدهید

  • کد خبر : 2327
  • ۰۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱:۰۲
عیدی واقعی را به آنها بدهید
شب عید غدیر و در خیابان فدائیان اسلام مشهد به پاک‌بانانی برخوردیم که درد دلشان شنیدنی بود.

شرق‌نگار: شب عید غدیر و در خیابان فدائیان اسلام مشهد و در بین جمعیت انبود مردم که اکثرا بدون رعایت پروتکل بهداشتی به خیابان و مراسم جشن عید غدیر آمده بودند، به پاک‌بانانی برخوردیم که درد دلشان شنیدنی بود.

وحید نیک‌رو یکی از چندین پاک‌بانی بود که برای امشب و پایان مراسم آماده میشد و با ابراز ناراحتی از وضعیت معابر و خیابان‌ها درخواست رعایت بیشتر مردم، به خصوص در شرایط ویژه کرونایی را داشت.

وی گفت: با اتمام مراسم و به همراه همکارانم از فدائیان ۱۸ تا بیمارستان امدادی را تمیز خواهیم کرد و با توجه به شرایط کرونایی این کار طاقت فرسایی برای ما خواهد بود.

 

 

پاک‌بان دیگری نیز می‌گفت: شب عید قرار بود در کنار خانواده‌ام باشم که باتوجه به حجم انبوه ظروف یکبارمصرف و پلاستیک‌های رها شده در خیابان باید با حداکثر نیرو فعالیت کرده تا خیابان به حالت اولیه خود برگردد.

همچنین هم‌زمان با اجرای این مراسم دکتر بیرجندی در گفتگوی مجازی با اصحاب رسانه و با توجه به پیک پنجم کرونا، توجه به دو فاکتور را برای مسئولین مهم ارزیابی و عنوان کرد: از مسئولین مربوطه درخواست ادامه محدویت‌های مشاغل و صنوف و اماکن مختلف را داشته و با جدیت آن‌ها را پیگری کنید.

 

 

وی اضافه کرد: نکته بعدی در بحث واکسیناسیون است که می‌توان گفت باید به جد پیگیر واکسینه کردن مردم بوده تا همانند دیگر کشورها بهتر بتوانیم این امر را مدیریت کنیم.

ایشان افزود: در نهایت درخواست ما از خود مردم است و می‌خواهیم که مسئولیت‌پذیر بوده و با رعایت تمام پروتکل‌ها از اینگونه تجمعات غیر ضروری و در این شرایط ویژه خودداری کرده، زیرا پشیمانی هیچ فایده‌ای برای خانواده داغداری که در پشت درب اتاق بیمار بیتابی می‌کند نخواهد داشت.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=2327

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.