18

عیادت از علی غلامرضایی پیشکسوت موسیقی شهرستان  قوچان

  • کد خبر : 2917
  • ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳
عیادت از علی غلامرضایی پیشکسوت موسیقی شهرستان  قوچان
ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قوچان به همراه جمعی از مسئولین از علی غلامرضایی پیشکسوت موسیقی قوچان عیادت کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شرق‌نگار از قوچان، عصر روز گذشته و در پی وخامت حال استاد علی غلامرضایی آلماجوقی پیشکسوت موسیقی مقامی قوچان، علی آذری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، مطاعی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی،اعضای شورای اسلامی آلماجق و رییس انجمن موسیقی و جمعی از شاگردان و دوستداران وی با حضور در منزل ایشان از او عیادت نمودند.

در همین ارتباط ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قوچان گفت:  استاد علی غلامرضایی آلماجوقی، از خنیاگران اصیل شمال خراسان که چندی است بعلت عارضه مغزی بستری شده است، متاسفانه وضع جسمانی مناسبی ندارد.

 

 

ابراهیم مطاعی ضمن آرزوی سلامتی برای وی اظهار داشت :  در این ملاقات علی آذری نماینده مردم قوچان در مجلس شورای اسلامی ضمن تجلیل از فعالیتهای هنری استاد در عرصه موسیقی در  جریان معالجات و وضعیت جسمانی ایشان قرار گرفتند و دستور پیگیری ویژه وضعیت درمانی استاد داده شد.

علی غلامرضایی آلماجوقی، از معدود بازماندگان نسل اصیل خنیاگران شمال خراسان است که دارای نشان درجه یک هنری (معادل دکتری) می باشد.

بخشی علی غلامرضایی آلماجوقی متولد ۱۳۱۰ و ساکن روستای آلماجوق قوچان و از شاگردان بخشی مشهور شمال خراسان، حسین یگانه بوده که در دوتار نوازی و آواز و روایتگری داستان ها پیرو سبک این هنرمند است.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=2917

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.