به گزارش پایگاه خبری شرقنگار، محسن محسنیان با بیان این مطلب افزود: متاسفانه با وجود جلسات متعدد با مشاور نظرات ما در طرح لحاظ نشده است.
محسنیان عنوان کرد: هسته مرکزی شهر باید برای تشرف پیاده و دوچرخه به عنوان مد حمل و نقل پاک آرامسازی شود که با توجه به پوسته پیشنهادی برخی معابر در طرح امکان ایجاد چنین شرایطی وجود ندارد لذا اصرار داریم عرض محورهای اصلی به عرض مصوب طرح فعلی بازگردد.
وی گفت: در طرح پیشنهادی دوربرگردانهای ورودی حرم حذف و تبدیل به صحن شده و ایستگاههای اتوبوس به زیرگذر منتقل میشوند و این اتفاق سبب کاهش رضایت عمومی، کاهش جذابیت حمل و نقل همگانی، افزایش آلودگی صوتی و کاهش سطح سرویسدهی ترافیکی میشود.
وی تاکید کرد: باید توجه داشت که هسته مرکزی مشهد برای پیادهروی مناسب است اما مسیرهای مناسب پیاده روی در آن وجود ندارد لذا پیشنهاد ما تعریض معابر با هدف تامین امنیت و مسیر ایمن برای پیاده بود.