17
معاون نظارت و مهندسی شبکه حمل و نقل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد عنوان کرد:

عدم دسترسی آسان به شبکه حمل‌و‌نقل عمومی در طرح پیشنهادی بافت اطراف حرم مطهر

  • کد خبر : 1206
  • ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹
عدم دسترسی آسان به شبکه حمل‌و‌نقل عمومی در طرح پیشنهادی بافت اطراف حرم مطهر
معاون نظارت و مهندسی شبکه حمل و نقل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: ترافیک سنگین خودروها در محورهای منتهی به حرم از یک سو و کیفیت نازل مسیرهای پیاده‌روی برای تشرف از سوی دیگر بافت ثامن را دچار بحران کرده و از طرح جدید توقع می‌رود برای این موارد پیشنهادهایی ارائه کند.

به گزارش پایگاه خبری شرق‌نگار، محسن محسنیان‌ با بیان این مطلب افزود: متاسفانه با وجود جلسات متعدد با مشاور نظرات ما در طرح لحاظ نشده است.

محسنیان‌ عنوان کرد: هسته مرکزی شهر باید برای تشرف پیاده و دوچرخه به عنوان مد حمل و نقل پاک آرام‌سازی شود که با توجه به پوسته پیشنهادی برخی معابر در طرح امکان ایجاد چنین شرایطی وجود ندارد لذا اصرار داریم عرض محورهای اصلی به عرض مصوب طرح فعلی بازگردد.

وی گفت: در طرح پیشنهادی دوربرگردان‌های ورودی حرم حذف و تبدیل به صحن شده و ایستگاه‌های اتوبوس به زیرگذر منتقل می‌شوند و این اتفاق سبب کاهش رضایت عمومی، کاهش جذابیت حمل و نقل همگانی، افزایش آلودگی صوتی و کاهش سطح سرویس‌دهی ترافیکی می‌شود.
وی تاکید کرد: باید توجه داشت که هسته مرکزی مشهد برای پیاده‌روی مناسب است اما مسیرهای مناسب پیاده روی در آن وجود ندارد لذا پیشنهاد ما تعریض معابر با هدف تامین امنیت و مسیر ایمن برای پیاده بود.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=1206

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.