4
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی خبر داد:

حمایت ۱۸ میلیاردی از نیازمندان در طرح قرار دوازدهم خراسان رضوی

  • کد خبر : 5610
  • ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۰
حمایت ۱۸ میلیاردی از نیازمندان در طرح قرار دوازدهم خراسان رضوی
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: با اجرای طرح قرار دوازدهم در استان خراسان رضوی، حمایت ۱۸ میلیارد ریالی از نیازمندان در قالب بسته های معیشتی، لوازم گرمایشی، لباس گرم، کمک هزینه جهیزیه از محل نذورات مردمی و عواید موقوفات صورت پذیرفت.

به گزارش پایگاه خبری شرق‌نگار، حجت الاسلام و المسلمین محمد احمدزاده امروز در هشتمین دوره قرار دوازدهم در آستان مقدس امام زاده غیاث الدین محمد(ع) مشهد گفت: به همت خیرین و از محل نذروات و عواید موقوفات در ۲۳ بقعه ۱۳ شهرستان، ۱۱۰۸ بسته معیشتی تهیه و میان نیازمندان توزیع می شود.

وی ادامه داد: با همت موسسات خیریه و کمک های خیرین ۱۶۴ سری جهیزیه و کمک هزینه جهیزیه تهیه و توزیع می‌شود، همچنین ۱۸ بسته مکمل بسته غذایی ویژه زنان باردار جمعا به ارزش ۹ میلیون تومان و همچنین خدمات رایگان و تخفیفی به نام امام زمان (عج) انجام می شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی  افزود: مجموعه اقداماتی که انجام می‌شود ۱۷ میلیارد و نهصد و نود میلیون ریال برآورد شده است. این قرار دوزادهم به برکت وقف و موقوفات متبرکه شروع شده است، به همت خادمین بقاع متبرکه، تولیت ها، خیرین استمرار دارد.

وی یادآور شد: اتفاق خوبی در خراسان رضوی شاهد آن هستیم ستاد هماهنگی ایجاد شده و کارهای خوبی با حمایت اداره کل اوقاف و امور خیریه و ظرفیتی که در اختیار است در حال انجام است.
وی خاطر نشان کرد: در این روزها کار مهمی که می‌توان در مقابل بدخواهی دشمنان انجام داد، خدمت بی‌منت و خدمت کریمانه به زائرین و مجاورین آستان‌های مقدس است.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=5610

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.