16
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی عنوان کرد:

ضرورت تقویت ارتباط با صنعت و تدوین دوره های آموزشی مهارت محور

  • کد خبر : 1386
  • ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۸
ضرورت تقویت ارتباط با صنعت و تدوین دوره های آموزشی مهارت محور
مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی در بازدید از موسسه آموزش، تحقیقات و مشاوره شهرداری‌های استان بر لزوم تقویت ارتباط با صنعت و تدوین دوره‌های آموزشی مهارت محور در این مرکز علمی پژوهشی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری شرق‌نگار، محمد سنجری در بازدید صبح امروزش از مرکز علمی کاربردی و موسسه آموزش، تحقیقات و مشاوره شهرداری‌های استان با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی به صورت غیرحضوری درشرایط شیوع ویروس کرونا افزود: علی رغم محدودیتهای موجود این مجموعه از پویایی و سرزندگی خاصی برخوردار است و طراوت و تلاش در دست اندرکاران آن دیده می شود.
وی با تاکید بر اینکه در بحث آموزش وجود فضای آموزشی مناسب خیلی مهم است، بیان کرد: امکانات و ظرفیتهای فوق العاده موجود در این مجموعه فضای مناسبی را برای ارائه خدمات آموزشی و پژوهشی در استان ایجاد کرده است و می توان اذعان داشت که این امکانات در خیلی از دانشگاه ها وجود ندارد.
مدیر عامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی با اشاره به ظرفیتهای حوزه مدیریت شهری و در سطح استانداری در این مرکز دانشگاهی ادامه داد: باید از این پتانسیلها به نحوی استفاده و در راستای برگزاری دوره های تحصیلی تکمیلی گام برداشته شود.
وی بر لزوم آینده نگری و برنامه ریزی های مجموعه آموزشی سازمان همیاری،افزود: باید علاوه بر افزایش بنیه علمی در مرکز آموزش شهرداریها در جهت تقویت ارتباط با بخش صنعت و برگزاری دوره های آموزشی مهارت محور حرکت کنیم تا این مجموعه به مرکزی برای پوشش نیازهای آموزشی صنایع و واحدهای تولیدی در جهت ارتقاء مهارت تبدیل شود.
سنجری با بیان اینکه باید از ظرفیت بخش صنعتی بیشتر استفاده شود، عنوان داشت: رفتن به سمت آموزشهای مورد نیاز عامه مردم، کسب و کارهای جدید در فضای مجازی، پژوهش های صنعتی، آموزشهای ضمن خدمت این بخش و برگزاری سیمنارهای آموزشی مهارت افزایی و تبدیل شدن مرکز دانشگاهی سازمان همیاری به برندی آموزشی در حوزه صنعت می تواند موجب موفقیت و تداوم کارایی این مجموعه شود.
وی بر لزوم نیازسنجی آموزشی در استان تاکید و خاطر نشان کرد: تعامل با بنگاه های اقتصادی، انجمن صنفی کانون کارآفرینان و بنگاه های اقتصادی و صنعتی می تواند موجب شناسایی نیازهای آموزشی برای تامین نیروی انسانی دارای مهارت در بازارکار شود.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی،تصریح کرد: موسسه آموزش، تحقیقات و مشاوره شهرداریهای استان با ظرفیتهای بسیار خوبی که از حیث مکان آموزشی استاندارد، بنیه علمی و ارتباطات مناسب برخوردار است این امکان را دارد تا به سمت ایده پردازیها و ورود به حوزه آموزش های پایه مهارتی و کارآفرینی در کودکان حرکت کند و از این حیث به نهادینه شدن علم دانش در جامعه کمک کند.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=1386

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.