10
رییس هیات مدیره گروه شرکتهای پدیده:

شرایط جذب سرمایه گذار در پدیده فراهم است

  • کد خبر : 2363
  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
شرایط جذب سرمایه گذار در پدیده فراهم است
رییس هیات مدیره گروه شرکتهای پدیده در نخستین جلسه کارگروه ملی جذب سرمایه پدیده گفت: امروز پدیده نیازمند تزریق منابع و جذب سرمایه بوده که تحقق آن در گرو جذب قابل توجه سرمایه‌گذاران می باشد.

به گزارش پایگاه خبری شرق‌نگار، مهندس علی کریمی در نخستین جلسه کارگروه ملی پدیده افزود: امروز نیازمند یک جهش در مجموعه پدیده هستیم و قطعاً باید در رگ‌های آن نقدینگی به مثابه خون‌ جدیدی به جریان بیفتد که اقتصاد خودش را به دست آورد.

وی افزود: مجموعه پدیده شاندیز امروز تبدیل به مجموعه‌ای شفاف شده و در این مجموعه هیچ چیز پنهانی وجود ندارد و دستگاه قضایی نیز به عنوان ناظر عالی در دادنامه با مجموعه پدیده همکاری دارد.

رییس هیات مدیره گروه شرکتهای پدیده با اشاره به اینکه در ۱.۵ سال گذشته توفیقات خوبی در گروه پدیده حاصل شده است، افزود: نمونه‌های بارز آن در تسویه حساب طلبکاران، تثبیت دارایی ها و املاک پدیده بنام شرکت ،ایجاد آرامش و اعتماد مردم و برنامه‌های پیش رو بوده است.

مهندس کریمی همچنین با اعلام اینکه فعالیت‌های پدیده در دو بخش ساماندهی موارد گذشته و برنامه‌ریزی آینده در دست اقدام است تصریح کرد: در بحث فعالیت های آینده در رابطه با خودرو به جد وارد شدیم و حمایت وزیر صمت را نیز در این خصوص داشتیم و موافقت اصولی آن نیز در روزهای آتی صادر خواهد شد.

به گفته ی مهندس کریمی در حوزه سلامت نیز توفیقات خوبی حاصل شده و امیدواریم این راه با برطرف شدن برخی موانع به موفقیت برسد و شاهد حضور موثر زائران از کشورهای مختلف به‌ویژه کشورهای اسلامی به مشهد باشیم.

اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام می گردد.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=2363

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.