11

سفر استاندار خراسان رضوی به شهرستان مرزی خواف

  • کد خبر : 2188
  • ۲۴ تیر ۱۴۰۰ - ۸:۵۰
سفر استاندار خراسان رضوی به شهرستان مرزی خواف
استاندار خراسان رضوی در ادامه سفرهای شهرستانی خود، اینبار عازم شهرستان مرزی خواف شد.

به گزارش پایگاه خبری شرق نگار، محمدصادق معتمدیان در بیست و یکمین سفر شهرستانی خود در بدو ورود به شهرستان مرزی خواف، از شهر تازه تاسیس سده که قبل از آن به عنوان بزرگترین روستای شهرستان خواف بود بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار شرق‌نگار، بازدید از شهرهای سلامی، قاسم آباد، نشتیفان و سنگان، بازدید از روستای هم زارع و روستای محروم گوریاب، دیدار خانواده شهید و جانباز ۷۰ درصد، تشکیل ستاد تسهیل در راستای پشتیبانی و مانع زدایی از تولید، دیدار چهره به چهره با مردم و برگزاری نشست بررسی مشکلات شهرستان با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی استانی و شهرستانی از دیگر برنامه‌های سفر استاندار خراسان رضوی به شهرستان خواف خواهد بود.
استاندار خراسان رضوی در حاشیه بازدید از شهر تازه تاسیس سده شهرستان خواف و در جمع مردم این منطقه اظهار کرد: اولویت‌های ما در بحث کمک به توسعه شهر این است که تمام نیازمندی‌ها در مرحله اول و امسال به وقوع پیوندند.
معتمدیان با بیان اینکه هنوز دهیاری فعال بوده، کمک‌هایی را در قالب دهیاری اختصاص خواهیم داد و همچنین در بحث تامین آب شرب و اصلاح شبکه آب‌رسانی از اولویت‌های مورد تأکید در این شهر است، ادامه داد: با توجه به اینکه شهر سده تازه تاسیس است، شهرداری این شهر باید سریعا شروع به کار و شهردار آن هم مستقر شود.
وی اظهار داشت: اختصاص ۱۰۰ میلیون تومان به دهیاری شهر سده، اختصاص تسهیلات اشتغالزایی، تاکید برای ساخت مجتمع دامداری و جدی گرفتن توسعه طرح‌های هادی روستایی توسط بنیاد مسکن در این شهر از جمله مطالب عنوان شده توسط استاندار خراسان رضوی بود.
شایان ذکر است؛ استاندار خراسان رضوی پس از شهر سده عازم شهر سلامی شهرستان خواف شد و پس از غبار روبی مزار شهدا با هدف شنیدن مشکلات و درخواست‌های مردمی در جمع اهالی این منطقه حضور یافت.
معتمدیان همچنین در اولین روز حضور خود در خواف، در منزل یکی از جانبازان ۷۰ درصد این شهرستان حضور یافت و به مقام والای خانواده شهدا، ایثارگران و یادگاران دوران دفاع مقدس ادای احترام کرد.
لازم به ذکر است؛ همانند سفرهای گذشته جمع زیادی از مدیران استان در این سفر، با هدف شناسایی و حل مشکلات شهرستان، استاندار خراسان رضوی را همراهی خواهند کرد.
لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=2188

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.