5
رئیسه انجمن روابط عمومی ایران:

زنده بودن روابط‌ عمومی، در با هم بودن است

  • کد خبر : 5145
  • ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۸
زنده بودن روابط‌ عمومی، در با هم بودن است
رئیس و هیأت رئیسه انجمن روابط عمومی ایران با معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای شهر تهران دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری شرق‌نگار به نقل از انجمن روابط عمومی ایران، در این دیدار که با حضور خسرو رفیعی رئیس انجمن روابط عمومی ایران و محمود رضا کبیری یگانه معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران و اعضای هیئت رئیسه انجمن و معاونین و کارشناسان مرکز ارتباطات شورا برگزار گردید، حاضرین به طرح دیدگاه های خود پیرامون جایگاه روابط عمومی و لزوم ارتباط و همکاری فی ما بین انجمن روابط عمومی ایران با مدیریت شهری پرداختند.

خسرو رفیعی با اشاره به تاریخچه شکل گیری انجمن گفت؛ انجمن روابط عمومی ایران با سابقه ترین سازمان مردم نهاد کشور است که از سال ۱۳۷۰ به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرده و اکنون از جایگاه خاصی در کشور برخوردار است.
وی افزود، جنس شورای شهر به عنوان نهاد برآمده از متن مردم و انجمن روابط عمومی شبیه هم می‌باشد. در کلانشهر تهران موضوعات و نیازهای پنهانی وجود دارد که باید شناسایی و برطرف شود. انجمن با بسیج روابط‌عمومی های مرتبط با مدیریت شهری می‌تواند اینکار را انجام دهد.
کبیری یگانه در این دیدار گفت: نظر سنجی، نیاز سنجی و افکار سنجی مبنای برنامه ریزی و اقدام در مدیریت شهری تهران است و روابط عمومی شورا هم در همین راستا فعالیت می‌کند.

وی با اشاره به وضعیت خاص روابط‌عمومی در شورا ها، افزود در یکسال گذشته بیش از ۲۸۰۰ خبر تولیدی داشتیم که یک رکورد محسوب می شود. با توجه به اینکه تصمیمات شورا و اقدامات شهرداری در زندگی مردم بازتاب آنی دارد، ما نیاز به پیوست های اجتماعی در طرح ها داریم و در این راستا مدیریت یکپارچه شهری یک ضرورت است و در گام اول با ارتباطات سازمان یافته و هدفمند روابط‌عمومی سازمان های خدماتی با روابط‌عمومی شورا می‌تواند به تحقیق این امر کمک کند.
کبیری یگانه ساماندهی کارگران فصلی و راه اندازی گرمخانه ها و همچنین مساعدت برای اجرای سریع طرح فاضلاب شهری را از جمله اقداماتی معرفی کرد که در شورا در جهت عمل به مسئولیت های اجتماعی خود انجام داده است.

وی خاطرنشان کرد اگر همه سازمان ها به مسئولیت های اجتماعی خویش عمل کنند، بخش زیادی از مشکلات مردم حل می‌شود.
در پایان این دیدار مقرر شد زمینه های همکاری طرفین احصا و در نشست بعدی به عنوان مبنای توافق و چگونگی همکاری مطرح و به اجرا گذاشته شود.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=5145

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.