15

دیدار سرپرست سازمان صمت با رئیس و هیات رئیسه اتاق اصناف مشهد به مناسبت روز اصناف

  • کد خبر : 2025
  • ۰۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳
دیدار سرپرست سازمان صمت با رئیس و هیات رئیسه اتاق اصناف مشهد به مناسبت روز اصناف
به مناسبت روز ملی اصناف، سرپرست سازمان صنعت، معدن وتجارت خراسان رضوی با رئیس و هیات رئیسه اتاق اصناف مشهد دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری شرق‌نگار، معدن وتجارت خراسان رضوی، در روز سه شنبه یک تیرماه، به مناسبت روز ملی اصناف، جواد خزاعی سرپرست به همراه معاونین امور صنایع و بازرگانی این سازمان با رئیس و اعضا هیات رئیسه اتاق اصناف مشهد در محل اتاق اصناف دیدار کرد.

در این دیدار بخشی از اقدامات و برنامه های اتاق اصناف در جریان مبارزه با ویروس منحوس کرونا طی یکسال گذشته و بخش هایی از صدمات وارده به حوزه صنفی مطرح و مورد بررسی قرار گرفت .

در این نشست مهندس خزاعی سرپرست سازمان صمت خراسان رضوی ضمن قدردانی از همکاری و همراهی شایسته اتحادیه های صنفی با سازمان صنعت ،معدن و تجارت در اجرای برنامه ها و سیاست های کلی مجموعه و تلاش در جهت ساماندهی فضای کسب و کار استان در سخنانی یادآور شد : نظارت بر اجرای دقیق مصوبات ستاد استانی کرونا ، همکاری متصدیان واحد های صنفی در اجرای شیوه نامه های بهداشتی و تلاش در جهت پیشبرد امور در شرایط بحرانی ناشی از کرونا ، نتیجه تعامل ،هم افزایی و برنامه ریزی دقیق و هدفمند بود که تمامی مدیران صنفی استان در اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی در انجام آن موفق عمل کردند .

وی افزود : با تدابیر اتخاذ شده در کمیسیون نظارت بر تشکل های صنفی استان و همکاری ارزشمند اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی ، در حال حاضر بازار استان تحت کنترل قرار دارد و هیچ گونه کمبودی در زمینه تهیه مایحتاج واقلام ضروری وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: در بحث اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا، اصناف با تعطیلی واحد های صنفی خود و با تحمل تبعات مختلف مالی با دیگر آحاد جامعه همگام شدندو مجموعه عملکرد اصناف فداکارانه ، خالصانه و قابل تقدیر است .

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=2025

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.