12

دومین روز اکران فیلم‌های جشنواره فجر مشهد

  • کد خبر : 3725
  • ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۹
دومین روز اکران فیلم‌های جشنواره فجر مشهد
دومین روز از اکران فیلم‌های نوزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد امروز با اکران دو فیلم ادامه پیدا می‌کند.

به گزاش پایگاه خبری شرق‌نگار: دومین روز از اکران فیلم‌های نوزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد امروز با اکران دو فیلم ادامه پیدا می‌کند.

« بدون قرار قبلی » فیلمی به کارگردانی بهروز شعیبی و ششمین فیلم سینمایی وی در مقام کارگردان است که فیلمنامه آن توسط فرهاد توحیدی و مهدی تراب‌بیگی با نگاهی به یکی از داستان‌های مصطفی مستور نوشته شده‌ که داستانی اقتباسی از اثر اجتماعی و تازه از روابط انسانی دارد.

در خلاصه داستان فیلم آمده: یاسمین به سن و سال پسر شش ساله‌اش بوده که به آلمان (برلین) مهاجرت کرده و حالا با مرگ پدر، ناچار است پس از سی سال به ایران بازگردد.

پسرش دچار اوتیسم است و این سفر را برایش دشوار می‌کند. یاسمین شناختی از پدرش ندارد و بیش از آن میراثی که پدر برایش گذاشته، باعث تعجب او می‌شود. اقامت کوتاه و ناخواسته او در زادگاه پدر و دیدار با کسانی که پدرش را می‌شناسند، یاسی را به درک تازه‌ای از انسان و مفهوم مرگ می‌رساند.

بازیگران این فیلم، پگاه آهنگرانی، مصطفی زمانی، صابر ابر‌، الهام کردا، امین میری‌، حامی ترابی و رضا صابری بوده که شاهد هنرنمایی آنها بر پرده سینما خواهیم بود.

دیگر فیلم امروز، فیلم سینمایی « بیرو » به کارگردانی و نویسندگی مرتضی علی عباس میرزایی و تهیه‌کنندگی مجید برزگر است که بر اساس زندگی علیرضا بیرانوند، بازیکن فوتبال ساخته شده و برای اولین بار در جشنواره امثال به نمایش در خواهد آمد.

این فیلم روایتی از زندگی علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران از دوران کودکی تا ورود به فوتبال حرفه‌ای و عضویت در تیم ملی فوتبال ایران است.

از بایگران این فیلم می‌توان به حسین بیرانوند، رضا داوودنژاد، سیاوش چراغی‌پور و سعید داخ اشاره کرد.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=3725

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.