11
با حضور جمعی از پیشکسوتان بسکتبال خراسان رضوی برگزار شد:

رونمایی از لباس اول تیم بسکتبال پارسا نوین

  • کد خبر : 5515
  • ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۲
رونمایی از لباس اول تیم بسکتبال پارسا نوین
از لباس اول و دوم تیم بسکتبال پارسا نوین خراسان رضوی با حضور جمعی از پیشکسوتان بسکتبال رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری شرق‌نگار، مراسم رونمایی از لباس تیم بسکتبال پارسا نوین، نماینده خراسان رضوی در لیگ حرفه‌ای دسته یک بسکتبال باشگاه‌‌‌‌‌های کشور برگزار شد.

مسعود هنرور، مدیرعامل تیم پارسا نوین گفت: شهر مشهد با حمایت بخش خصوصی نماینده جدیدی به نام پارسا نوین به لیگ کشور معرفی کرده است و هدف ما صعود به سوپر لیگ و افتخار آفرینی برای استان بوده و معتقدیم این مهم دست یافتنی است.

وی با اشاره به اینکه پارسا نوین با ظرفیت مربیان با تجربه و بازیکنان بومی پایه گذاری شده است، افزود: از دیگر اهداف این تیم، استعدادیابی، صعود به سوپر لیگ کشور و ساختار سازی حرفه‌ای بوده و پیگیر جدی استعدادیابی در سطح استان و آموزش پایه خواهیم بود.

در ادامه ولی پور، مدیر فنی تیم پارسا نوین نیز، گفت: یکی از اهداف ما این است که در لیگ حرفه‌ای یک تیم و در لیگ جوانان چندین تیم داشته باشیم و این امیدواری را داریم که مسئولین نیز حامی ما باشند و بخش خصوصی را که قدم در عرصه ورزش گذاشته است را تنها نگذارند.

شایان ذکر است: احمد بوستانیان با ۲ مترو ۲۰ سانتی‌متر قد که یکی از بلندقامت ترین بسکتبالیست‌های ایران است و در فصل قبل با تیم شهرداری گرگان قهرمان لیگ برتر شده بود، با امضای قراردادی به تیم پارسا نوین خراسان رضوی پیوسته است.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=5515

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.