0
رئیس مرکز اورژانس کرمان عنوان کرد:

تکذیب کشته شدن یک خانم در تجمع کرمان

  • کد خبر : 5235
  • ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۷
تکذیب کشته شدن یک خانم در تجمع کرمان
رئیس مرکز اورژانس کرمان در ارتباط با کشته‌شدن یک خانم در جریان تجمع سه‌شنبه شب این شهر گفت: بررسی‌های میدانی ما و رصد بیمارستان‌ها نشان داد این ادعا صحت ندارد.

به گزارش پایگاه خبری شرق‌نگار به نقل از ایرنا، دکتر سید محمد صابری سه‌شنبه شب در گفتگوی اختصاصی با ایرنا اظهار داشت: حتی موردی از انتقال تجمع‌کنندگان یا شهروندان مصدوم که در اطراف تجمع حضور داشتند نیز به وسیله اورژانس نداشتیم.

وی همچنین در پاسخ به پرسشی درباره انتشار عکسی از یک خانم که برخی در فضای مجازی مدعی شده‌اند تیر به چشم وی اصابت کرده نیز گفت: در عکس مذکور ضمن اینکه موردی از خونریزی مشاهده نمی‌شود، احتمال اصابت ضربه سطحی وجود دارد ضمن اینکه انتساب عکس و افراد به شهر کرمان نیز تایید نشده و از آنجا که به مراکز درمانی مراجعه نداشته‌اند، نمی‌توان درباره آن اظهار نظری یا آن را تایید کرد.

وی افزود: همچنین کلیپی در فضای مجازی ابتدا پخش شد که دختری در شهر کرمان چاقو خورده، روی زمین افتاده و خون زیادی از دست داده که بعد نیز شایعه کردند وی کشته شده است.

رئیس مرکز اورژانس کرمان گفت: از آنجا که عوامل اورژانس به چنین موردی برخورد نکرده بودند و فرض را بر آن گذاشتیم که ممکن است این شایعه صحت داشته باشد و مردم فرد مورد ادعا را به مراکز درمانی انتقال داده باشند، بررسی‌ها را طی تماس با همه بیمارستان‌ها شروع کردیم و مشخص شد که چنین چیزی تاکنون شناسایی و رویت نشده است و این ادعا صحت ندارد.

وی گفت: همچنین هیچگونه مراجعه مردمی یا انتقال نیروهای مردمی توسط اورژانس در نتیجه مصدومیت ناشی از ضرب و شتم در جریان تجمع به بیمارستان‌های کرمان وجود نداشته است.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=5235

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.