3

توضیح «بن ریل» درباره یک خبر

  • کد خبر : 5989
  • ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۲
توضیح «بن ریل» درباره یک خبر
مدیر فروش و بازاریابی شرکت قطارهای شرقی بنیاد (بن ریل) دلیل دریافت وجه اضافه از مسافر قطار بندرعباس-تهران را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری شرق‌نگار به نقل از تسنیم، مدیر فروش و بازاریابی شرکت قطارهای شرقی بنیاد درباره دریافت وجه از مسافر قطار بندرعباس-تهران توضیحاتی را به شرح زیر اعلام کرد:

“پیرو خبر منتشر شده در خصوص دریافت پول اضافی در قطارهای بن ریل به اطلاع می رسد:

در تاریخ ۳۱ تیر ماه فردی به نام منصوری اقدام به خرید بلیت قطار تهران بندرعباس بن ریل برای تاریخ حرکت ۷ مرداد از یکی سایتهای فروش بلیت قطار می کند. وی  هنگام خرید، کوپه را بنام خودشان دربست می کنند و تمامی بلیت‌ها نیز بنام خودش صادر می شود.

طبق قوانین و مقررات راه آهن که در ذیل تمامی بلیت ها نیز درج می شود، بلیت می بایست بنام مسافر باشد و در صورت غیر همنام بودن بلیت، از سوار شدن مسافر به قطار جلوگیری به عمل می آید.

در خصوص این مسافر نیز رئیس قطار به کوپه ایشان مراجعه کرده و با توجه به اینکه دو مسافر غیرهمنام در کوپه ایشان حضور داشتند دقیقا مطابق با مقررات اقدام به جریمه مسافر و اخذ مبلغ بلیت دو مسافر غیرهمنام کرده است.

ضمن اینکه مرکز پاسخگوئی ۲۴ ساعته این شرکت همواره پاسخگوی کلیه موضوعات مسافران عزیز بوده و شماره این مرکز در تمامی کوپه های قطارهای این شرکت درج گشته است. قطعا در صورت تماس مسافر مذکور با این مرکز توضیحات لازم به ایشان ارائه می گردید.

خاطر نشان می شود شرکت بن ریل رعایت حقوق مسافرین و مشتری مداری را سرلوحه تمام اقدامات خود دانسته و همواره می کوشد سفری آرام و لذت بخش برای مسافرین خود فراهم کند.”

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=5989

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.