20

احداث کانون پرورش فکری در شهر جدید بینالود

  • کد خبر : 1222
  • ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۹
احداث کانون پرورش فکری در شهر جدید بینالود
مدیرکل کانون پرورش فکری خراسان رضوی و مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بینالود به منظور احداث مرکز فرهنگی هنری کانون در شهرجدید تفاهم‌نامه‌ همکاری امضا کردند.

به گزارش پایگاه خبری شرق‌نگار، جلسه مشترکی جهت امضای تفاهم‌نامه همکاری در خصوص احداث و راه اندازی مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری در شهر جدید بینالود در محل اداره کل کانون برگزار شد.
ابراهیم زره‌ساز مدیرکل کانون خراسان رضوی ضمن تشکر از نگاه فرهنگی مسئولین شهر جدید بینالود بیان داشت: ریشه بیشتر مشکلات اجتماعی ما به مقوله فرهنگ و اقدامات فرهنگی برمی‌گردد و جای خرسندی است که مسئولین شهر جدید بینالود در کنار احداث شهر به فکر فرهنگ و پرورش فکری کودکان و نوجوانان هستند.زره‌ساز در ادامه گفت: کانون پرورش فکری سابقه طولانی در زمینه فعالیت‌های فرهنگی و هنری دارد و با استفاده از این ظرفیت با همیاری دستگاه‌های دیگر می‌توان اقدامات تاثیرگذاری برای آینده سازان این کشور برداشت .
در ادامه این نشست حمیدرضا یزدانی مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید بینالود گفت: کانون می‌تواند زمینه ساز رشد و پرورش باورها و استعدادهای کودکان و نوجوانان شهر جدید بینالود باشد.
وی در ادامه افزورد: در احداث شهرهای جدید همه ما اذعان داریم که یک شهر با احداث ساختمان و جدول کشی و آسفالت به پایان نمی‌رسد و تمام شهرهای جدید در کشور به دنبال ارتقاء کیفیت زندگی هستند و برای رسیدن به این کیفیت، بحث آماده‌سازی زیرساخت‌های اجتماعی از الزامات است .

وی بیان داشت: در همین زمینه توجه به کودکان و نواجوانان جزو اولویت های ماست و نتیجه این اقدامات خوب در آینده مشخص خواهد شد.
در پایان تفاهم‌نامه همکاری میان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی و شرکت عمران شهر جدید بینالود در۶ بند و ۳ نسخه تهیه و به امضا ابراهیم زره‌ساز مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی و حمید رضا یزدانی مدیر عامل شهر جدید بینالود رسید.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=1222

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.