15

امضای تفاهم‌نامه سازمان همیاری و انجمن ژئوتکنیک استان

  • کد خبر : 1189
  • ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۳
امضای تفاهم‌نامه سازمان همیاری و انجمن ژئوتکنیک استان
آیین امضای تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی و انجمن صنفی کارفرمایی متخصصین مکانیک خاک، پی و بتن استان در جهت همکاری‌های مشترک به منظور کیفی‌سازی پروژه‌های شهری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری شرق‌نگار، در جلسه صبج امروز میثم کرمانی مدیرعامل، و مدیران حوزه بازرگانی سازمان همیاری و غلامرضا غلامی رئیس انجمن صنفی کارفرمایی متخصصین مکانیک خاک، پی و بتن استان تفاهم‌نامه ای بین این دو نهاد در جهت همکاری‌های مشترک منعقد شد.
این تفاهم‌نامه همکاری با هدف استفاده از پتانسیل‌های سازمان همیاری و انجمن ژئوتکنیک استان به منظور کیفی‌سازی پروژه‌های عمرانی حوزه شهری شهرداری‌های استان برای کمک به ارتقاء هرچه بیشتر این حوزه در دستور کار و بررسی دو طرف قرار گرفت.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی در خصوص این تفاهم‌نامه گفت: بر اساس این تفاهم نامه طرفین می‌بایست برای تبین جایگاه مطالعات ژئوتکنیک خدمات آزمایشگاهی و کنترل‌های کیفی بتن و مقاومت کلیه مصالح ساختمانی و عمرانی در حوزه شهرداری‌های استان و دیگر پروژه‌های در دست اقدام سازمان و واحد های عمرانی آن در خراسان رضوی به عنوان پایلوت کشور تلاش کنند.
میثم کرمانی ادامه داد: تبیین خدمات مختلف در کنار پروژه‌های عمرانی شهری، برگزاری دوره‌های آموزشی مرتبط با ژئوتکنیک و کنترل کیفی بتن و دیگر مصالح ساختمانی و واکاوی دلایل پایین بودن سطح طول عمر مفید مصنوعات مهندسی و… از دیگر موضوعات مورد تفاهم با انجمن صنفی کارفرمایی متخصصین مکانیک خاک، پی و بتن استان بود.
وی تصریح کرد: این تفاهمات و همکاری‌های مشترک همگی در راستای کیفی‌سازی و بهبود فعالیت‌های عمرانی، ساختمانی شهرداری‌ها بر اساس برنامه‌ها و قراردادها و توافقات بعدی پس از بررسی‌های کارشناسی به صورت عملیاتی در خواهند آمد.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی ادامه داد: با توجه به پتانسیل‌های موجود در سازمان و همچنین ظرفیت بالای پروژه‌های حوزه شهری در شهرهای مختلف استان، آمادگی داریم بسته پیشنهادات و زمینه های موجود در انجمن ژئوتکنیک را برای انجام همکاری مشترک در این حوزه دریافت و مورد بررسی‌های تخصصی قرار دهیم.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=1189

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.